football360 logo

خیلی دور، خیلی نزدیک؛ «نوراللهی» و رویای نهمین جام دوران فوتبالی‌اش!

27 آذر 1401 ساعت 13:008 نظر
هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت به لیگ امارات به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش فوتبال 360، احمد نوراللهی یکی از حاضرین در فهرست تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر بود، بازیکنی که در هر 3 مسابقه برابر انگلیس، ولز و آمریکا با اعتماد کارلوس کی‌روش در ترکیب اولیه قرار گرفت و عملکرد نسبتاً قابل‌قبولی هم داشت. هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ و البته کارلوس کی‌روش، حالا بعد از گذراندن یک جام جهانی پر فراز و نشیب، به دبی بازگشته تا کار خود را در باشگاه شباب‌الاهلی دنبال کند.

یاران نوراللهی در جام حذفی نتوانستند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند و در ضربات پنالتی برابر الجزیره شکست خوردند تا فرصت قهرمانی در این رقابت‌ها از دست برود و تمرکز شاگردان لئوناردو ژاردیم روی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر امارات باشد. هافبک دفاعی باتجربه تیم ملی فوتبال ایران توانسته رفته‌رفته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیمش پیدا کند و اعتماد ژاردیم را به خود جلب کرده و امیدوار به حفظ این موقعیت در ادامه فصل است.

نقش کلیدی ستاره ایرانی در موفقیت شباب‌الاهلی

شباب‌الاهلی بعد از 2 فصل ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، تا پایان هفته دهم توانسته 22 امتیاز کسب کند و با تفاضل گل بهتر صدر جدول رقابت‌ها را از آن خود کند. شاگردان ژاردیم در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده و 5 برد و یک تساوی در کارنامه‌شان به‌چشم می‌خورد که در رسیدن به این موفقیت، احمد نوراللهی نقش کلیدی در میانه زمین در ترکیب تیمش ایفا کرده است.

نوراللهی از میان 10 مسابقه این فصل تیمش در 9 بازی در ترکیب اصلی شباب‌الاهلی به میدان رفته تا تاثیرگذاری او در روند نتیجه‌گیری و موفقیت شباب‌الاهلی نمایان باشد و هافبک ایرانی بتواند نظر سرمربی نامداری مثل لئوناردو ژاردیم را به خود جلب کند و به مانند فصل گذشته، در نقش مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب شباب الاهلی بدرخشد.

رویای اولین جام در دوران لژیونری محقق می‌شود؟

احمد نوراللهی فصل گذشته تلاش زیادی داشت تا بتواند در لیگ امارات اولین جام قهرمانی خود در کسوت لژیونر را به‌دست آورد اما تلاش‌های نوراللهی اثربخش نبود و با وجود درخشش در میانه میدان و حتی به‌ثمر رساندن 3 گل در فصل گذشته لیگ امارات، شباب‌الاهلی به مقامی بهتر از پنجم دست پیدا نکرد اما حالا در فصل جاری، شاگردان ژاردیم فرصت قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند.

هافبک دفاعی 29 ساله فوتبال ایران تجربه 4 قهرمانی لیگ برتر و 3 قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی را در کنار 2 نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در پرسپولیس دارد و ویترین افتخارات او می‌تواند با ورود نهمین جام که اولین جام قهرمانی‌اش در دوران لژیونری‌اش به‌شمار می‌رود، تکمیل شود. البته که هنوز مسیر پر فراز و نشیبی در انتظار یاران نوراللهی است و آن‌ها در 2 بازی حساس و سرنوشت‌ساز در طی 6 روز آینده، باید به مصاف تیم‌های الوصل و بنی‌یاس بروند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری