football360 logo

روزهای خوب «نوراللهی» ادامه دارد؛ صدرنشینی تا شبِ کریسمس؟

29 آذر 1401 ساعت 12:308 نظر
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امارات با برتری شباب‌الاهلی در حضور کامل ستاره ایرانی‌اش آغاز شد.

به گزارش فوتبال 360، احمد نوراللهی یکی از ستارگان تیم ملی فوتبال ایران است که در حال گذراندن دوران لژیونری خود است و در تیم شباب‌الاهلی امارات زیرنظر لئوناردو ژاردیم کار خود را دنبال می‌کند. یاران نوراللهی تحت هدایت ژاردیم در حال سپری کردن یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه خود هستند و هدف‌گذاری‌شان رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر امارات است که فاصله چندانی تا تحقق این رویا ندارند. البته که به جز لیگ امارات، قرمزپوشان شبا‌ب‌الاهلی شانس درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارند.

ششمین برد متوالی با کامبک رویایی

یاران نوراللهی شب گذشته میزبان تیم الوصل بودند، تیمی که یکی از اصلی‌ترین رقبای شباب‌الاهلی در مسیر قهرمانی در لیگ برتر امارات به‌شمار می‌رود و خیلی زود هم توانست در دقیقه 5 شاگردان ژاردیم را غافلگیر کند اما کامبک رویایی بازیکنان شباب‌الاهلی باعث شد تا پیش از دقیقه 20 نتیجه بازی به سود قرمزپوشان الاهلی تغییر کند و یاران احمد نوراللهی برنده مسابقه شوند!

ستاره ایرانی شباب‌الاهلی در شب پیروزی حساس تیمش در مسیر تمدید دوران صدرنشینی‌اش و کسب ششمین برد پیاپی، حضوری کامل را در ترکیب شباب‌الاهلی تجربه کرد و توانست از بین 29 پاس خود، 22 پاس را به مقصد برساند و 2 تکل صحیح داشت و در میانه میدان توانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

شباب‌الاهلی بعد از برتری در مسابقه شب گذشته در صدر جدول لیگ برتر امارات با 25 امتیاز جایگاه خود را حفظ کرد. در آخرین بازی پیش از تعطیلات سال جدید میلادی، شاگردان ژاردیم باید یکشنبه چهارم دی‌ماه برابر تیم بنی‌یاس قرار گیرند و سپس رقابت‌های باشگاهی امارات یک ماه تعطیل خواهد شد.

در انتظار رویارویی با الهلال

شاگردان لئوناردو ژاردیم یکی از تیم‌های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم هستند و باید خود را مهیای حضور در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برابر الهلال عربستان کنند. روند نتیجه‌گیری شباب‌الاهلی در لیگ امارات هواداران این تیم را به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کرده و ستاره ایرانی این تیم هم در تلاش است تا بتواند یک نمایش ایده‌آل برابر پرافتخارترین تیم قاره آسیا داشته باشد.

شباب‌الاهلی باید اول اسفندماه در برابر الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. البته که پیش از رویارویی با الهلال، شاگردان ژاردیم باید 4 بهمن‌ماه در لیگ برتر امارات برابر عجمان قرار بگیرند و سپس مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند و بدون‌تردید حفظ روند صدرنشینی در لیگ امارات می‌تواند باعث روحیه و انگیزه مضاعفی یاران احمد نوراللهی در لیگ قهرمانان شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری