football360 logo

5 غایب سرشناسِ دربی؛ از خارجی‌های پرسپولیس تا ملی‌پوش استقلال

29 آذر 1401 ساعت 11:0046 نظر
دربی 99 در شرایطی به انجام خواهد رسید که 2 تیم با ترکیب کامل خود پا به میدان مسابقه نخواهند گذاشت.

به گزارش فوتبال 360، استقلال و پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) از ساعت 17:30 باید در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی کنند تا مهم‌ترین دوئل هفته دوازدهم به انجام برسد و سپس پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته شود. کادرفنی 2 تیم در حال حاضر دغدغه چینش ترکیب اولیه تیم خود برای مسابقه حساس امروز را دارند و غیبت چند چهره کلیدی باعث شده تا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره ترکیب 2 تیم مطرح شود. با توجه به نتایج روز گذشته و صدرنشینی تیم گل‌گهر سیرجان، هر 2 تیم برای رسیدن به صدر جدول امروز به کسب پیروزی در دربی تهران نیاز دارند و همین مسئله باعث جذابیت مضاعف مسابقه امروز شده است.

«یحیی» در جستجوی جانشین برای 2 ستاره خارجی

شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا 2 مهاجم پرسپولیس با دلایلی متفاوت شانس حضور در دربی 99 را از دست دادند. دیاباته مصدوم است و نمی‌تواند همراه سرخ‌پوشان پایتخت باشد. یحیی گل‌محمدی درباره مصدومیت او اعلام کرد که مهاجم پرسپولیس 3 هفته در کنار تیمش نخواهد بود البته ریکاردو سا پینتو سرمربی استقلال مدعی شد که شاید در روز مسابقه خلاف ادعای گل‌محمدی ثابت شود و دیاباته در فهرست پرسپولیس قرار بگیرد!

مهاجم هلندی سرخ‌پوشان پایتخت هم که چهره خبرساز 48 ساعت گذشته فوتبال ایران بوده، به شکل ناگهانی تصمیم به ترک اردوی پرسپولیس گرفت و عازم کشورش شد اما گفته می‌شود وعده داده که قرار است به‌زودی با رفع مشکل خانوادگی‌اش به تهران بازگردد اما فعلاً خبری از یورگن لوکادیا نیست و درباره سرنوشت او، یحیی گل‌محمدی هم ابراز بی‌اطلاعی کرد تا لوکادیا دومین غایب مسابقه امروز باشد. محمد عمری پدیده جوان باشگاه پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که نمی‌تواند به دلیل مصدومیت تیمش را در مسابقه امروز همراهی کند.

سرمربی پرسپولیس در تلاش است تا در غیاب زوج شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا، آرایش تهاجمی تیمش را با حضور بازیکنانی مانند امید عالیشاه و مهدی عبدی تکمیل کند و امیدوار است که غیبت دیاباته و لوکادیا در مسابقه امروز به ضرر سرخ‌پوشان پایتخت تمام نشود.

از دروازه‌بان دوم تا مدافع ملی‌پوش و شاید مدافع میانی!

علیرضا رضایی که در طول رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم هنوز فرصت بازی در ترکیب استقلال را پیدا نکرده و ذخیره حسین حسینی بوده، برای مسابقه امروز قادر به همراهی آبی‌پوشان پایتخت نیست و سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان دوم آبی‌ها در مسابقه دربی خواهد بود. به جز رضایی، مهم‌ترین غایب استقلالی‌ها در مسابقه امروز، ابوالفضل جلالی است، مدافع چپ ملی‌پوشی که در جام جهانی 2022 قطر نمایش کوتاه اما خوبی برابر آمریکا داشت اما به دلیل مصدومیت نمی‌تواند امروز برابر پرسپولیس قرار بگیرد تا حضور جعفر سلمانی در ترکیب آبی‌ها تثبیت شود.

عارف غلامی هم به دلیل مصدومیت شانس بازی در ترکیب اولیه استقلال را ندارد و شاید بتواند برای دقایقی به ترکیب تیمش در نیمه دوم اضافه شود و برای آبی‌ها به میدان برود تا در غیاب او، ریکاردو سا پینتو به سراغ استفاده از محمدحسین مرادمند و یا سیاوش یزدانی برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری