football360 logo

احیای ستاره‌ها در گل‌گهر؛ از «تبریزی» تا «شکاری» و «سهرابیان»

01 دی 1401 ساعت 15:355 نظر
سرمربی کهنه‌کار گل‌گهر سیرجان نشان داده راه احیای ستارگان رو به افول فوتبال ایران را بلد است.

به گزارش فوتبال 360، گل‌گهر سیرجان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم است و توانسته پایاپای سرخابی‌های پایتخت در کورس تیم‌های بالای جدولی قدم بردارد و امیر قلعه‌نویی قصد دارد بعد از 9 سال دوری از رسیدن به جام قهرمانی، با شگفتی‌سازی و کنار زدن استقلال و پرسپولیس، جام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را بالای سر ببرد. نکته جالب درباره گل‌گهرِ لیگ بیست‌ودوم، تداوم سرمایه‌گذاری قلعه‌نویی روی بازیکنانی است که شاید روزگاری در بازار نقل‌وانتقالات از آن‌ها به عنوان بمب یاد می‌شد اما در حد و اندازه یک بمب نتوانستند عملکرد فنی خوبی داشته باشند.

سرمربی باتجربه گل‌گهر نشان داده راه و‌ رسم کار کردن با این نوع ستارگان فوتبال ایران را به خوبی می‌داند و نگاهی به عملکرد فنی سیرجانی‌ها در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی و آرمین سهرابیان که دوره ناموفقی را در استقلال گذراندند و یا رضا شکاری که در فوتبال روسیه نتوانست روزهای خوبی را تجربه کند، نقش اصلی را در مدعی‌شدن گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم ایفا کرده‌اند.

مرتضی تبریزی

مهاجم 31 ساله سیرجانی‌ها بعد از آن‌که فصل گذشته با اعتماد امیر قلعه‌نویی به مهاجم اول گل‌گهر تبدیل شد و توانست 7 گل بزند و 3 پاس‌گل بدهد، در لیگ بیست‌ودوم در تلاش بوده تا روند درخشان خود در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی را حفظ کند و در انجام این ماموریت توانسته سربلند باشد. تبریزی تا پایان هفته دوازدهم، 3 بار در نقش گلزن در ترکیب گل‌گهر درخشیده و 2 بار هم سازنده گل بوده تا آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد. مهاجم گل‌گهری‌ها که پیش از تعطیلات فیفادی موفق شده بود به فولاد گل بزند، در اولین هفته بعد از تعطیلات فیفادی هم در نقش گلزن در ترکیب گل‌گهر درخشید و توانست دروازه هوادار را باز کند تا نشان بدهد بار دیگر به روزهای اوج فوتبال خود بازگشته است.

آرمین سهرابیان

سهرابیان رویای حضور در جام جهانی را داشت و دعوت کارلوس کی‌روش از او برای حضور در اردوی ملی باعث شد تا شانس او برای اضافه شدن نامش به فهرست تیم ملی افزایش پیدا کند اما در نهایت رویای مدافع باتجربه گل‌گهری‌ها محقق نشد و او نتوانست مسافر دوحه شود. مدافع 27 ساله گل‌گهر در حالی از حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی بازماند که به جز موفقیت در فاز دفاعی، در واپسین هفته‌ها مانده به جام جهانی، نقش کلیدی در فاز تهاجمی گل‌گهر پیدا کرد، به طوری‌که او در هفته دهم گل 3 امتیازی تیمش را به ذوب‌آهن زد و در هفته یازدهم در نقش بازی‌ساز درخشید. سهرابیان در شروع دوباره مسابقه لیگ برتر، زننده گل برتری گل‌گهر مقابل هوادار بود تا نشان بدهد در بهترین دوران فوتبالی خود سِیر می‌کند و فرم ایده‌آلی دارد.

رضا شکاری

مهاجم 24 ساله بعد از تجربه ناموفق حضور در فوتبال روسیه و سپس ناکامی در تراکتور، بهترین مقصد را برای احیا شدن در فوتبال ایران انتخاب کرد. رضا شکاری که فصل گذشته با 5 گل و 2 پاس‌گل توانست اوج‌گیری دوباره‌ای داشته باشد، با اعتماد ویژه‌ای امیر قلعه‌نویی موفق شده در ترکیب گل‌گهر به یکی از عناصر کلیدی موفقیت این تیم تبدیل شود و ثبت 3 گل و 2 پاس‌گل تا پایان هفته دوازدهم نشان می‌دهد که به خوبی رضا شکاری قدر اعتماد قلعه‌نویی را می‌داند و در تلاش بوده تا بهترین پاسخ را به اعتماد سرمربی پرافتخار فوتبال ایران بدهد. شکاری در فصل گذشته بارها از اعتماد قلعه‌نویی قدردانی کرد و به نظر می‌رسد سرمربی کهنه‌کار گل‌گهری‌ها از اعتماد خود به ستاره 24 ساله تیمش ضرر نکرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری