football360 logo

مهم‌ترین خرید تابستانی سپاهان؛ ستاره‌ای در خط دروازه

01 دی 1401 ساعت 21:029 نظر
دروازه‌بان طلایی‌پوشان اصفهانی در بازگشت از دوحه توانست کلین‌شیت کند و یک مهار تماشایی هم داشت.

به گزارش فوتبال 360، سپاهانی‌ها یکی از سورپرایزهای لیگ بیست‌ودوم را پیش از آغاز هفته سوم رو کردند؛ جایی که مدیران باشگاه توانستند بعد از توافق با مدیران باشگاه پورتیموننسه، خبر بازگشت پیام نیازمند را به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی رسماً اعلام کنند. نیازمند که روزهای رویایی را در سپاهان گذراند و توانست صاحب دستکش طلایی فوتبال ایران شود، برای لژیونر شدن لیگ پرتغال را انتخاب کرد اما روزهای کابوس‌واری را در تیم پورتیموننسه گذراند و هیچ‌گاه نتوانست دروازه‌بان شماره یک تیمش شود و همین مسئله باعث شد تا او بازگشت قرضی به سپاهان را به ادامه حضور در لیگ پرتغال ترجیح بدهد.

نیازمند که در آستانه جام جهانی به انجام بازی‌های مستمر نیاز داشت، توانست بلافاصله بعد از امضای قرارداد با سپاهان به دروازه‌بان اول طلایی‌پوشان اصفهانی تبدیل شود و جای محمدرشید مظاهری را گرفت و با نمایش‌های خوب خود، نظر مساعد ژوزه مورایس را به خود جلب کرد تا در قامت دروازه‌بان اول سپاهان در لیگ بیست‌ودوم کارش را ادامه بدهد.

«مورایس» ستاره تیمش را ساخت

پیام نیازمند در بازگشت به سپاهان از آمادگی بالایی برخوردار نبود و همین مسئله باعث شد تا در 3 بازی متوالی مقابل گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان، 4 بار دروازه نیازمند باز شود اما با این‌حال سرمربی پرتغالی سپاهان تصمیم گرفت تا به دروازه‌بان 27 ساله تیمش اعتماد کند و به او کمک کند تا دوباره نیازمند به روزهای اوج خود بازگردد.

نیازمند تا پیش از آغاز تعطیلات فیفادی و قرار گرفتن در فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی، در 4 بازی از 5 مسابقه سپاهان در لیگ برتر موفق به‌ثبت کلین‌شیت کند و تنها 2 گل در دیدار با تراکتور تبریز دریافت کرد تا رسیدن دوباره‌اش به فرم ایده‌آل را با درخشش در خط دروازه طلایی‌پوشان اصفهانی به همگان اثبات کند.

دبل سیو نجات‌بخش علیه غافلگیری طلایی‌پوشان

دروازه‌بان شماره یک سپاهان که در لیگ بیست‌ودوم شماره پیراهنش 67 است، در دوئل هفته دوازدهم برابر ملوان بندرانزلی و در روزی‌که بیشتر توپ و میدان در اختیار طلایی‌پوشان قرار داشت و شاگردان مورایس نتوانستند به گل برتری دست پیدا کنند، با دبل سیوی استثنایی خود مانع از شگفتی‌سازی ملوانی‌ها شد.

پیام نیازمند روی ضربه ایستگاهی میلاد جهانی یک واکنش استثنایی از خود به جای گذاشت و در ریباند توانست ضربه مهدی مومنی را مهار کند تا پنجمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثبت برساند و بار دیگر آمادگی فنی خود به نمایش بگذارد و با درخشش در دروازه طلایی‌پوشان، به نوعی پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی تیم خود را هم بدهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری