football360 logo

تیم منتخب هفته دوازدهم؛ ستاره‌های دربی!

01 دی 1401 ساعت 11:4262 نظر
2 بازیکن از پرسپولیس، نفت آبادان، فولاد و یکی هم از استقلال، تراکتور، گل‌گهر، ذوب‌آهن و مس رفسنجان به تیم منتخب رسیدند.

به گزارش فوتبال360، هفته دوازدهم پس از 58 روز تعطیلی لیگ، بالاخره برگزار شد. در این هفته تیم‌ها به طور میانگین امیدگل 0.93 ایجاد کردند که سومین هفته پرموقعیت فصل بود. همچنین 4 تا از 8 میهمان هفته، با کسب 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند. دربی هم با درخشش گیورگی گولسیانی، مهدی ترابی و ارسلان مطهری به پایان رسید. محمدرضا اخباری بازهم ستاره تراکتور بود که 4 مهار شوت داشت. فولاد با زدن 4 گل به نفت مسجدسلیمان، 2 بازیکن در تیم منتخب دارد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

محمدرضا اخباری/ دروازه‌بان/ تراکتور/ نمره 7.59

در هفته‌ای که بیشترین شوت در چارچوب یک تیم، 5 شوت بود؛ پیکان 4 شوت درون دروازه تراکتور زد. محمدرضا اخباری اما با نمایشی قابل قبول، هر 4 شوت حریف را مهار کرد و گلی نخورد. اخباری 2 عملکرد دفاعی هم داشت تا برای پنجمین مرتبه در این فصل کلین‌شیت کند. تراکتور با این نمایش اخباری، یک امتیاز از تقابل با پیکان کسب کرد.

میثم تهیدست/ دفاع/ نفت آبادان/ نمره 8.40

بازیکن محبوب آبادانی‌ها برای اولین بار در این فصل گل زد و شادی گل داشت. تهیدست در طول نود دقیقه هم متعهد و موثر ظاهر شد. او با نمره متریکا 8.40 دومین بازیکن برتر هفته شد.

گیورگی گولسیانی/ دفاع/ پرسپولیس/ نمره 8.57

دربی، انتخاب گولسیانی برای اولین و دومین شادی گل در پرسپولیس بود. گولسیانی جور غیبت دیاباته و لوکادیا را کشید و هر 2 گل پرسپولیس را زد. بازیکنی که بیشترین لمس توپ، بالاترین دقت پاس، بیشترین شوت در چارچوب و بیشترین عملکرد دفاعی این مسابقه را هم داشت. 

موسی کولی‌بالی/ دفاع/ فولاد/ نمره 8.31

پنالتی‌زن اول فولاد، خیلی زود اولین گل بازی را به نفت مسجدسلیمان زد. او آخرین گل بازی را هم به طور اتفاقی به ثمر رساند تا با 2 گل زده، سهم پررنگی در جشن 4 گله فولاد داشته باشد. کولی‌بالی با 11 عملکرد دفاعی، فعال‌ترین بازیکن زمین در دفع خطر هم بود.

امید خالدی/ دفاع/ نفت آبادان/ نمره 7.92

نفت آبادان که در 8 بازی اخیرش، با کسب فقط 2 امتیاز و تجربه 6 شکست در بحران به سر می‌برد، بالاخره در این هفته طعم برد را چشید. امید خالدی زننده یکی از گل‌های تیمش بود. خالدی بییشترین عملکرد دفاعی این مسابقه را هم داشت تا تیمش بعد از 9 هفته بالاخره کلین‌شیت کند. 

صادق صادقی/ هافبک/ ذوب‌آهن/ نمره 8.10

ذوب‌آهنی که در 10 هفته ابتدایی فقط یک برد کسب کرده بود، برای دومین هفته متوالی پیروز شد. ذوب‌آهن، آلومینیومی را شکست داد که در 6 هفته اخیر با وجود بازی با تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان، شکست نخورده بود. ستاره تیم تارتار در این بازی، صادق صادقی بود. بازیکنی که 4 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت که گلی به همراه نداشت تا اینکه بالاخره خودش گل زد. 

حمید بوحمدان/ هافبک/ فولاد/ نمره 7.73

در برد 4 گله فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان، حمید بوحمدان فعال‌ترین بازیکن تیمش بود. او 69 مرتبه توپ را لمس کرد. لمس توپ‌های بوحمدان تاثیرگذار هم بود. 4 مرتبه با قطع پاس و دفع توپ، جلوی شکل‌گیری حملات حریف را گرفت. یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت که تبدیل به گل شد. 

مرتضی تبریزی/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.85

تبریزی برای گل زدن به هوادار، 2 شوت در چارچوب زد. او برای دومین هفته متوالی گل زد. تبریزی 4 قطع پاس در نیمه زمین حریف داشت که نشان از پرسینگ خوب او دارد. بازیکنی که با متوسط یک دریبل موفق، تکنیکی‌ترین شاگرد این فصل قلعه‌نویی هم هست. 

مهدی ترابی/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 8.00

غیبت دو مهاجم اصلی پرسپولیس، منجر به جابجایی پست مهدی ترابی شد. او در دربی به عنوان مهاجم برای پرسپولیس بازی کرد. نقشه‌ای که جواب هم داد و ترابی هر دو پاس‌گل پرسپولیس را داد. ترابی به جز ضربات آزاد، در جریان بازی هم زهردار ظاهر شد و یک موقعیت عالی را هم از دست داد. 

لوسیانو پریرا/ مهاجم/ مس رفسنجان/ نمره 7.86

مهاجم برزیلی مس رفسنجان، بعد از شروع خوبی که در این تیم داشت و در همان اولین بازی گل زد، تا این هفته برای گلزنی صبر کرده بود. پریرا یکی از زیباترین گل‌های فصل را با کار تیمی به ثمر رساند. پریرا که این بازی یک خط عقب‌تر بازی می‌کرد، از تمام بازیکن مس کرمان عملکرد دفاعی بیشتری داشت.

ارسلان مطهری/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.94

ستاره تکراری دربی، ارسلان مطهری بود. بازیکنی که برای چهارمین بار در این تقابل تاریخی گل زد. مطهری در این بازی بیشتر از همه شوت زد و بیشترین شوت در چارچوب را هم داشت تا بالاخره یکی از 3 تلاش او گل شود. ستاره محبوب آبی‌ها در این بازی یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا جزو 3 بازیکن برتر دربی قرار بگیرد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری