football360 logo

هری کین پاسخ هواداران برنتفورد را با گلزنی داد؛ کشورت را سرافکنده کردی!

05 دی 1401 ساعت 19:219 نظر
در جریان دیدار تاتنهام و برنتفورد، هواداران میزبان به شیوه خود برای کین کری خواندند.
به گزارش فوتبال 360، در جریان اولین دیدار لیگ برتر انگلیس در بازه زمانی موسوم به «باکسینگ دی»، تاتنهام میهمان برنتفورد بود و لیگ برتر انگلیس پس از حدود یک ماه و نیم تعطیلی، با یک دیدار جذاب از سر گرفته شد.
تاتنهام که برای باقی ماندن در جمع 4 تیم برتر لیگ و حفظ فاصله امتیازی با منچستریونایتد، نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشت در خانه برنتفورد خیلی زود دروازه‌اش را باز شده دید و درحالی که هنوز 10 دقیقه از بازگشت تیم‌ها به زمین پس از آغاز نیمه دوم نگذشته بود، ایوان تونی گل دوم تیمش را وارد دروازه تاتنهام کرد. هرچند تاتنهام با درخشش هری کین توانست در نهایت بازی را به تساوی بکشاند اما این دیدار خالی از حواشی نبود و هواداران برنتفورد بار دیگر این موضوع را به اثبات رساندند که بازی‌های باشگاهی، برای آنها به مراتب مهم‌تر از تیم ملی فوتبال کشورشان در رقابت‌های بین‌المللی است.
باشگاه، مهم‌تر از تیم ملی
هری کین که بازوبند کاپیتانی انگلیس را در جام‌جهانی 2022 بسته بود در دیدار مقابل فرانسه این شانس را داشت تا با به گل تبدیل کردن دومین پنالتی خود، بازی را به تساوی کشانده و شاید تیمش را راهی جمع 4 تیم برتر مسابقات کند اما کاپیتان باتجربه، پنالتی خود را به طاق آسمان کوبید تا فرانسه جانشین انگلیس در نیمه‌نهایی جام‌جهانی شود. در شرایطی که بسیاری از فوتبالی‌ها از جمله آنتونیو کونته از هری کین در این رابطه حمایت کرده بودند و از دست دادن پنالتی را اتفاقی طبیعی می‌پنداشتند، هواداران برنتفورد واقعیت را در جریان دیدار تیمشان با تاتنهام به گوش هری کین رساندند و او نیز در زمین مسابقه، خشم خود را با به ثمر رساندن گل اول تیمش تخلیه کرد.
کین ترک عادت نکرد
این دهمین گل هری کین در تاریخ باکسینگ دی بود و یک امتیاز برای تاتنهامی‌ها به غنیمت آورد. کاپیتان 29 ساله انگلیس، اگرچه در کنار وین رونی برترین گلزن تاریخ «سه‌شیر» است اما هواداران برنتفورد هنوز هم معتقدند ایوان تونی، جانشین بهتری برای لیست انتخابی توسط گرت ساوتگیت بوده و در جریان بازی، چندین مرتبه با تکرار این شعار، به هری کین در تیم رقیب طعنه می‌زدند: «ایوان تونی! او بدون شک پنالتی‌اش را گل می‌کرد.»
ساوتگیت! تو هم بشنو
مهاجم برنتفورد اگرچه در طول 15 بازی فصل جاری موفق شده بود 10 گل به ثمر برساند و امروز هم یازدهمین گل خود را وارد دروازه رقبا کرد، توسط گرت ساوتگیت برای حضور در جام‌جهانی انتخاب نشد تا هواداران این تیم، به حمایت از بازیکن تیمشان هری کین را مقصر اصلی حذف انگلیس از جام‌جهانی به حساب بیاورند. همچنین در میان شعارهای هواداران برنتفورد، این جمله نیز به گوش می‌رسید: «هری کین! تو کشورت را سرافکنده کردی!»
تاتنهامی‌ها دست از حمایت برنداشتند
در همین زمان، هواداران تیم میهمان هم بیکار ننشستند و در حمایت از ستاره تیمشان، با صدایی بلند فریاد زدند: «هری کین! او یکی از خودِ ماست.» تا هم پاسخ هواداران تیم حریف را داده باشند و هم مانع از افت روحیه بهترین گلزن تاتنهام در فصل جاری مسابقات شوند. اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و کین تنها 9 دقیقه پس از گل ایوان تونی با ضربه سر اختلاف را به حداقل رساند و 5 دقیقه بعد، برنتفورد با دریافت گل دوم، 2 امتیاز حساس خانگی را از دست رفته دید.
تساوی بد موقع هر  ۲ تیم!
در صورت پیروزی، شاگردان توماس فرانک می‌توانستد موقتاً تا رتبه ششم جدول بالا بیایند اما از دست دادن 2 امتیاز، آنها را در رتبه نهم نگه داشت و احتمال سقوطشان به رتبه دوازدهم نپهم تا پایان هفته وجود دارد. تاتنهام با این تساوی، حالا رتبه چهارم را در خطر از دست رفتن می‌بیند و منچستریونایتد این شانس را خواهد داشت تا با برتری در بازی‌های پیش رو، جانشین شاگردان کونته در جمع «تاپ فور» شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری