football360 logo

مذاکرات جدی پرسپولیس با «علیپور»؛ تماس «یحیی» گره انتقال را باز می‌کند؟

07 دی 1401 ساعت 00:1784 نظر
پرسپولیسی‌ها برای پر کردن جای خالی لوکادیا، دوباره با علیپور مذاکره کرده‌اند و این بار شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

به گزارش فوتبال 360، نمایش ضعیف بازیکنان هجومی پرسپولیس در دو بازی اخیر، باعث شده خرید یک مهاجم به اولویت اصلی آن‌ها تبدیل شود. یورگن لوکادیا قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده و شیخ دیاباته هم با مصدومیت‌های پیاپی، بازیکنی نیست که بتوان به عنوان نفر اول خط حمله روی او حساب باز کرد. علی علیپور، اصلی‌ترین گزینه پرسپولیس محسوب می‌شود. نام پرسپولیس و علیپور، در سال‌های اخیر بارها به هم لینک شده اما این بار، می‌توان شانس عملی شدن این انتقال را بیشتر از همیشه دانست.

نیمکت نشینی پیاپی

علیپور فصل پیش، 8 گل برای ماریتیمو زد و انتقال به ژیل‌ویسنته، برای او یک قدم رو به جلو بود. او در این باشگاه اما، نتوانسته به اهدافش برسد. علیپور تا هفته سیزدهم لیگ پرتغال، حتی یک بازی در ترکیب اصلی ژیل‌ویسنته قرار نگرفته و همیشه، به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته است. ادامه این شرایط، باعث جدایی علیپور از این باشگاه خواهد شد و فقط، او باید مقصدش را انتخاب کند. علیپور می‌تواند به لیگ برتر برگردد یا به باشگاهی با شانس بازی بیشتر، در فوتبال اروپا برود. با توجه به عملکرد علیپور، ژیل‌ویسنته هم مشکلی با جدایی او ندارد.

رویای جام ملت‌ها

یکی از انگیزه‌های اصلی علیپور برای رفتن به فوتبال اروپا، رسیدن به پیراهن تیم ملی بود. اتفاقی که نیفتاد و علیپور، حتی از لیست ایران دورتر شد و حتی بین گزینه‌های حضور در جام جهانی هم قرار نگرفت. ابتدای فصل، بازیکنان زیادی با رویای حضور در جام جهانی یا رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی، به لیگ برتر برگشتند. بعضی از آن‌ها مثل علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، به هدف‌شان هم رسیدند. رامین رضاییان، پیش از آن‌ها این کار را انجام داد و موفق بود. علیپور هم، بدش نمی‌آید با بازگشت به لیگ برتر، دوباره در کانون توجه قرار بگیرد و شانسش برای پوشیدن پیراهن ایران در جام ملت‌های آسیا را امتحان کند.

رقبای پرسپولیس

کمبود مهاجم گلزن در لیگ برتر و مشکلات مختلف برای خرید بازیکنان خارجی، باعث شده بجز پرسپولیس چند باشگاه دیگر هم علیپور را زیر نظر داشته باشند. با این حال پرسپولیس، اولویت اصلی علیپور برای بازگشت به ایران است. او در این باشگاه، روزهای خوبی داشته و با بازی در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت، بیشتر در دید رسانه‌ها و کادرفنی تیم ملی خواهد بود. مدیران پرسپولیس و دستیاران گل‌محمدی، اولین تماس‌ها را برای بازگرداندن علیپور انجام داده‌اند و به نظر می‌رسد تماس مستقیم بین یحیی و علیپور، قفل این انتقال را باز کند.

عیسی هم می‌آید؟

پرسپولیسی‌ها همزمان با پیگیری انتقال علیپور، با عیسی آل‌کثیر هم مذاکرات نهایی را انجام داده‌اند. آل‌کثیر فاصله زیادی با بستن قرارداد ندارد و آن‌ها حتی پس از قطعی شدن این انتقال، همچنان پرونده بازگرداندن علیپور را پیگیری می‌کنند. گل‌محمدی علاقه ویژه‌ای به بازی با دو مهاجم دارد و داشتن همزمان بازیکنانی مثل علیپور، آل‌کثیر، دیاباته و عبدی یا پاکدل، می‌تواند دست او را برای اجرای سیستم مورد نظرش باز بگذارد. در صورت جذب همزمان علیپور و آل‌کثیر، احتمالا یک نفر از بین عبدی و پاکدل از پرسپولیس جدا خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری