football360 logo

فرصت طلایی برای «صادقی»؛ بمب در محل انفجار

08 دی 1401 ساعت 10:2231 نظر
وینگر پرسپولیس بعد از ناکامی در هفته‌های گذشته، حالا باید آماده رویارویی با تیم سابق خود شود.

به گزارش فوتبال 360، سعید صادقی یکی از چهره‌های ویژه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران است. وینگری که بعد از گذراندن 3 سالِ موفق و رویایی در سیرجان، حالا در قامت بازیکن پرسپولیس به این شهر خاطره‌انگیز در دوران فوتبالی‌اش سفر می‌کند و در مقابل سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی قرار می‌گیرد. صادقی که در شهرخودرو مشهد توانست سیر صعودی در فوتبال ایران به خود بگیرد، در گل‌گهر چهره شد و توانست در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم به بمب نقل‌وانتقالات تبدیل شود.

صادقی البته عملکردی در قواره بمب نقل‌وانتقالات نداشته و نگاهی به 13 هفته اخیر لیگ برتر فوتبال ایران نشان می‌دهد که با وجود اعتماد کامل یحیی گل‌محمدی به وینگر 28 ساله تیمش، سعید صادقی نتوانسته پاسخ مناسبی به اعتماد سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بدهد و همین مسئله باعث شده تا انتقادات هواداران پرسپولیس از وینگر بازی‌ساز خود اوج بگیرد.

13 بازی و فقط 2 گل!

وینگر 28 ساله پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم در تمامی دیدارها در ترکیب اولیه تیمش حضور داشته اما او فقط در مصاف با تیم هوادار توانست چهره برتر میدان باشد و 2 بار برای پرسپولیس موفق به گلزنی شد و در سایر دیدارها، عملکرد قابل‌قبولی از خود به‌نمایش نگذاشت. صادقی حتی در دربی پایتخت هم جزو چهره‌های شاخص میدان مسابقه نبود و نتوانست عملکردی رضایت‌بخش داشته باشد و همین مسئله باعث شد تا بهترین فرصت برای جبران‌مافات برای او در دوئل با تیم سابقش به‌وجود آید.

سعید صادقی فصل گذشته تا پایان هفته سیزدهم، 3 گل زده بود و 3 پاس‌گل در کارنامه او به چشم می‌خورد و در نیم‌فصل دوم اوج‌گیری استثنایی داشت و توانست 3 گل دیگر بزند و 9 پاس‌گل هم به‌ثبت برساند اما نگاهی به کارنامه صادقی در 5 فصل اخیر نشان می‌دهد که او کمترین تاثیرگذاری را در لیگ بیست‌ودوم در ترکیب پرسپولیس با به‌ثمر رساندن تنها 2 گل داشته است!

شنبه موعود فرا می‌رسد!

صادقی در آخرین رویارویی گل‌گهر و پرسپولیس که اتفاقاً در شهر سیرجان هم برگزار شد، ستاره میدان مسابقه بود و توانست در نقش گل‌ساز بدرخشد و روی ارسال بلند او بود که کی‌روش استنلی توانست گل تساوی را وارد دروازه حامد لک کند و گل‌گهر را از شکست خانگی نجات بدهد اما حالا در نقشی متفاوت و در قامت بازیکن حریف قرار است این وینگر 28 ساله به سیرجان بازگردد.

بمب نقل‌وانتقالات تابستانی که خاطرات فراموش‌نشدنی از سیرجان دارد و بهترین دوران فوتبالی‌اش را در این شهر گذرانده، امیدوار است که در دوئل پیش‌روی گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس که شنبه برگزار خواهد شد، در نقش یک اسلحه پنهان به کمک یحیی گل‌محمدی بیاید و با یک تیر چند نشان را هدف قرار دهد؛ هم گل بزند و به روزهای خوبش نزدیک شود، هم پرسپولیس را به 3 امتیاز حساس بیرون از خانه برساند و صدرنشینی سرخ‌پوشان را حفظ کند و هم اینکه به روند ناکامی‌های تیمش در 2 هفته اخیر پایان بدهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری