football360 logo

آشنایی با ستاره جدید رئال مادرید؛ اندریک، مردی برای آینده

10 دی 1401 ساعت 10:4913 نظر
پدیده‌ای که در تور کهکشانی‌ها قرار گرفت، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید تیمی نیست که به هر جوانی اعتماد کند. آن‌ها کهکشانی هستند و جوانانی که به خدمت می‌گیرند هم یا باید کهکشانی باشند یا ظرفیت قرار گرفتن در این ظرف را نشان دهند. پالمیراس برزیل و به طور خاص آکادمی این باشگاه توسط استعدادیاب‌های رئالی رصد می‌شد. رئال مادرید که سابقه موفقی در خرید جوانان برزیلی داشت، این بار به دنبال یک نوجوان برای تیمش می‌گشت. نوجوانی که به  نظر مسئولان باشگاه اسپانیایی مستعد تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ بود و نشانه‌های کهکشانی بودن را از خودش بروز می‌داد کسی نبود جز اندریک فلیپه موریرا دسوزا! پسر 16 ساله خط حمله پالمیراس که به تازگی فرصت بازی در تیم اصلی این باشگاه را هم به دست آورده با رقمی به بازیکن آینده رئال تبدیل شد که همه را شگفت‌زده کرد و اطمینان رئالی‌ها از خرج کردن این رقم برای اندریک به نوعی حاکی از اطمینان برای آینده درخشان او به شمار می‌رود. رئال با 35 میلیون یوروی ناقابل یک نوجوان برزیلی را به برزیلی‌های تیمش اضافه کرده و به او اجازه داده تا 2 فصل دیگر هم در پالمیراس بماند و تجربه کسب کند. مادریدی‌ها را نمی‌دانیم اما عاشقان فوتبال 2 سال صبر برای رونمایی از اندریک را برنمی‌تابند و هر چه زودتر دوست دارند ببیند پدیده‌ای که این گونه رئال مادرید بزرگ را به صرافت انداخته در زمین فوتبال چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

مشخصات فردی:  سریع، تکنیکی، گلزن، باهوش، تمام کننده

متولد: 21 جولای 2006 شهر برازیلیا در برزیل

سبک فوتبال

صحبت کردن در مورد سبک بازی بازیکنی 16 ساله که در اروپا هم شاغل نیست، امری غیر معقول و نادرست تلقی می‌شود. آن چه از او می‌دانیم این است که اندریک یک تمام کننده باهوش، سریع و گلزنی برای سال‌های پیش روی رئال و برزیل خواهد بود. معدود ویدئوهایی که از بازی این بازیکن در فضای مجازی متتشر شده حاکی از ستاره‌ای است که شاید با ارتقای برخی قابلیت‌ها شبیه به رونالدو نازاریو به نظر بیاید و احتمالا رئال هم برای اینکه رونالدوی بعدی را زودتر از دیگران در اختیار بگیرد در مسیر خرید او عجله داشته است. اندریک برای سن و سالش بازیکنی بسیار سریع به شمار می‌رود و این در کنار شم گلزنی بالا و توانایی عبور از بازیکنان مستقیم شاید بارزترین ویژگی‌هایی باشد که بتوانیم فعلا در موردش عنوان کنیم.

چشم‌انداز؛ تالار بزرگ سانتیاگو برنابئو

بازیکنان زیادی نیستند که بتوانند در نوجوانی استعدادیاب‌های حرفه‌ای و سخت پسند باشگاهی مانند رئال مادرید را به وجد بیاورند و این باشگاه را مجاب به پرداخت بیش از 30 میلیون برای جذب خودشان کنند. اندریک تا همین جای دوران حرفه‌ای مهر تایید رئال مادرید را روی کارنامه‌اش دارد و نهایی شدن انتقال او به رئال از آینده بزرگ و روشنی حکایت دارد که بی‌صبرانه در انتظارش است. او از 18 سالگی در مسیری گام بر می‌دارد که ستاره‌های بزرگی مانند رونالدو نازاریو، کریستیانو رونالدو، رائول گونزالس و کریم بنزما برای قرار گرفتن در آن آزمون‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و در نهایت پس از عبور از دوران نوجوانی یا حتی جوانی به آن دست پیدا کردند. اندریک می‌تواند همزمان با رشد و درخشش در رئال مادرید یک بار برای سال‌ها خلا مهاجم شش دانگ و کلاسیک را برای سلسائو حل کند و بازیکنی باشد که کاملا در خدمت هدف گلزنی درون زمین قرار می‌گیرد. آینده برای او در صورت بر نخوردن به مشکلاتی مانند مصدومیت و حاشیه از همین حالا روشن‌تر از آن چیزی است که بازیکنانی با سن و سال بیش‌تر از او برای خود متصور می‌شوند. پدیده پالمیراس بدون گذشتن از میادین بزرگ متعدد، بدون تجربه حضور در رقابت‌هایی باکیفیت جهانی و به طور خلاصه یک شبه راه صد ساله را پیموده است و به یکباره از آکادمی پالمیراس راهی تالار بزرگ و با شکوه سانتیاگو برنابئو خواهد شد. از او تا همین جا هم کم نشنیده‌ایم و باز هم خواهیم شنید اما آنچه عاشقان فوتبال را چشم به راه می‌گذارد نمایش دیدنی‌های این بازیکن نوجوان است.

*حسین سعیدی نیکو

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری