football360 logo

جهان فوتبال در انتظار تکذیب این خبر؛ رونالدو به النصر عربستان پیوست!

09 دی 1401 ساعت 21:4598 نظر
رسانه‌های عربی از پیوستن رونالدو به النصر با قراردادی 2 ساله خبر دادند.
به گزارش فوتبال 360، شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، ظاهراً رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته و اکنون زمان آن فرا رسیده است تا اخبار نشریه مارکا مبنی بر پایان دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو، صاحب 5 توپ طلای فوتبال جهان در سطح اول فوتبال اروپا را باور کنیم.
رسانه العربیه، در شرایطی جمعه شب از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان خبر داده که پیش از این خبرنگاران مطرح پرتغالی و همچنین خواهر او، چنین شایعه‌ای را کاملاً غیر قابل قبول دانسته بودند و مدعی شدند رونالدو قصد ترک فوتبال اروپا را ندارد. نزدیکان رونالدو، از منتفی شدن کامل اخبار انتقال کریستیانو به النصر، به محض دریافت پیشنهاد یک تیم حاضر در مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا خبر داده بودند و حالا هواداران فوتبال در شرایطی که با خبر پیوستن کریستیانو رونالدو به لیگ فوتبال عربستان مواجه شده‌اند، باید به انتظار تکذیب یا تایید این خبر از جانب شخص کریستیانو باشند.
اما تو باور نکن!
تا عکس رسمی امضای قرارداد رونالدو با النصر منتشر نشده است، هیچکس قادر به باور این انتقال نخواهد بود و این در شرایطی است که کریس به همراه نامزد و فرزندانش، هم‌اکنون در مادرید حضور دارد و مشغول لذت بردن از تعطیلات پایان سال است. رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد و شکست تیم ملی کشورش مقابل مراکش، رسماً به هیچکدام از شایعات اطرافش دامن نزده و اطرافیانش مدام شایعه انتقال او به النصر را تکذیب می‌کردند. در این میان، نشریه معتبر مارکا، تنها رسانه‌ای بود که خبر از جزئیات قرارداد رونالدو با النصر می‌داد و حالا رسانه‌های معتبر عربستان سعودی، این انتقال را نهایی شده اعلام کرده‌اند. از شدت عجیب بودن این خبر، طرفداران فوتبال به انتظار تکذیب رسمی آن از جانب رونالدو یا نزدیکان و مدیربرنامه‌هایش خواهند بود و تنها روزنه امیدشان مبنی بر پایان نیافتن سال‌های حضور کریس در اروپا، منتشر نشدن عکس رسمی امضای قرارداد رونالدو با مدیران النصر است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری