football360 logo

تفاوت رونالدوی 2015 با رونالدوی فعلی؛ از ریز دیدن قطر و امارات تا افتخار به حضور در النصر!

10 دی 1401 ساعت 14:5640 نظر
تنها هفت سال پیش، کریستیانو رونالدو در اوج آمادگی و افتخار خود را در حال توپ زدن در خارج از قاره سبز نمی‌دید.

به گزارش فوتبال 360، گاهی وقت‌ها زندگی بسیار فراتر از حد تصور تغییر می‌کند. کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال جمعه شب گذشته در گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال که بعید است فعلا رقیبی داشته باشد به النصر عربستان پیوست تا برای این باشگاه و حتی برای قاره آسیا یک اتفاق تاریخی در فوتبال رخ بدهد. این انتقال از جنبه‌های زیادی تا به این لحظه مورد بررسی قرار گرفته است که یکی از جالب‌ترین آنها جملات کریستیانو رونالدو در سال 2015 است.

می‌خواهم در بالاترین سطح خداحافظی کنم

کریستیانو رونالدو طی یک مصاحبه در سال 2015 و در حالی که در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار داشت و در آن مقطع به دلیل قهرمانی‌های پیاپی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان در تصاحب عناوین فردی از جمله توپ طلا از لیونل مسی هم پیپشی گرفته بود در مصاحبه‌ای به خبرنگاران در مورد ادامه دوران حرفه‌ای خود گفته بود: «رفتن به لیگ حرفه‌ای آمریکا یا امارات متحده عربی؟ هنوز 6 یا 7 سال از دوران حرفه‌ای من باقی مانده و می‌خواهم در بالاترین سطح و با احترام فراوان آن را به پایان برسانم. البته این حرف به این مفهوم نیست که رفتن به آمریکا یا قطر یا امارات بد است، بلکه من خودم را در آن جایگاه نمی‌بینم».
آن زمان رونالدو در اوج فوتبال خود بود و رئال مادرید روی انگشتان او می‌چرخید اما زندگی خیلی زود برای این اسطوره تغییر کرد و جدایی از مادرید و سفر به تورین مرحله اول از سال‌های ناکامی رونالدو در سطح اول فوتبال دنیا را تشکیل داد.

انگیزه زیاد برای تجربه رقابتی جدید

حالا 7 سال پس از آن صحبت‌ها، واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد. کریستیانو رونالدو با گران قیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال به النصر پیوسته و به نظر می‌رسد طبق معمول همیشه برای درخشش انگیزه‌های خاص خود را دارد. این اسطوره پرتغالی در پیامی در رابطه با تیم جدید خود نوشت: «بی صبرانه و با اشتیاق فراوان در انتظار کشف یک فوتبال جدید در کشوری متفاوت هستم. چشم‌انداز النصر بسیار انگیزه‌بخش است و از پیوستن به هم تیمی‌های جدیدم خوشحالم چون در کنار یکدیگر می‌توانم به باشگاه برای کسب موفقیت‌های جدید کمک کنیم».
فوتبال باشگاهی در آسیا به زودی با گام‌های یکی از بهترین بازیکنان تاریخ، وارد مرحله جدیدی از خود خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری