football360 logo

تیم منتخب هفته چهاردهم؛«1+10» سورپرایز!

12 دی 1401 ساعت 10:0013 نظر
«علیرضا بیرانوند» بهترین بازیکن هفته بود و پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم منتخب دارد.

به گزارش فوتبال360، در هفته‌ای که گذشت پرسپولیس با شکست دادن گل‌گهر سیرجان، نمایش قابل قبولی داشت. هر 2 گل این تیم را بازیکنانی زدند که در این فصل کمتر بازی کرده بودند و حالا به خوبی پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را دادند. در خط دروازه هم علیرضا بیرانوند ستاره تیمش بود که با مهار پنالتی، تیمش را در مسابقه نگه‌داشت. به جز بیرانوند، مابقی نفرات تیم منتخب، به نوعی سورپرایز محسوب می‌شوند و کمتر انتظار می‌رفت که به این تیم برسند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.

علیرضا بیرانوند/ دروازه‌بان/ پرسپولیس/ نمره 8.76

در هفته‌ای که حسین پورحمیدی در دقیقه آخر بازی، پنالتی مهار کرد و 3 امتیاز تیمش را حفظ کرد، علیرضا حقیقی در بازی با تراکتور نمره بالای 8 دریافت کرد، پیکان از سپاهان گل نخورد و دروازه‌‌بان هوادار همه شوت‌های بازیکنان فولاد را مهار کرد، این علیرضا بیرانوند بود که بهترین بازیکن هفته شد. بیرانوند یک مهار پنالتی داشت، در دقیقه پایانی بازی یک سیو نجات‌بخش داشت و یک عملکرد دفاعی هم ثبت کرد.

محمدعلی کاظمی/ دفاع/ پیکان/ نمره 8.05

عملکرد کاظمی در بازی با سپاهان، مختصر و مفید بود. او در دقیقه 50 که بازی بدون گل در جریان بود وارد زمین شد. کاظمی علاوه بر تعهد بالا در دفاع، به موقع به خط حمله تیمش اضافه شد و تنها گل بازی را زد. کاظمی برای حفظ آن یک گل هم یک مرتبه مجبور شد عقب‌تر از دروازه‌بان تیمش، توپ را از روی خط دفاع پیکان بیرون بکشد. 

علیرضا ابراهیمی/ دفاع/ نساجی/ نمره 7.84

مدافع فصل گذشته پرسپولیس، پس از دو هفته نیمکت‌نشینی دوباره به ترکیب اصلی نساجی برگشت. ابراهیمی برای دومین بار در این فصل برای نساجی گل زد. بازیکنی که رکورددار بیشترین عملکرد دفاعی در بین بازیکنان نساجی هم هست، این هفته هم 13 مرتبه با قطع پاس و دفع توپ، خطر را از دروازه تیمش دور کرد تا نساجی مقابل تراکتور کلین‌شیت کند.

محمدحسین فلاح/ دفاع/ پیکان/ نمره 7.74

دفاع چپ پیکان، پاس تنها گل بازی را داد. او بیشترین عملکرد دفاعی را هم داشت و 6 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دور کرد. پیکان هم با شکست دادن سپاهان به رتبه یازدهم جدول رسید.

سینا اسدبیگی/ هافبک/ پرسپولیس/ نمره 7.62

اولین گل اسدبیگی در پرسپولیس، یکی از تماشایی‌ترین گل‌های فصل بود. این بازیکن بالاترین دقت پاس مسابقه را داشت. هیچ بازیکنی در این مسابقه بیشتر از او شوت در چارچوب نزد. اسدبیگی در درگیری‌ها هم مشارکت بالایی داشت و جزو بازیکنانی بود که بیشترین لمس توپ را داشت.

ایوب کلانتری/ هافبک/ نساجی/ نمره 8.22

کلانتری در بازی با تراکتور، به اندازه همه‌ی فصل پاس‌گل داد. او در فاصله 2 دقیقه، 2 پاس‌گل داد تا همراه با مهدی ترابی، دومین پاسور برتر فصل شود. 

فرشید باقری/ هافبک/ مس رفسنجان/ نمره 7.57

بهترین بازیکن دیدار استقلال و مس رفسنجان، یک استقلالی سابق بود. فرشید باقری در این بازی هم شوت و شوت در چارچوب زد و هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. باقری بالاترین دقت پاس تیمش را هم داشت و 8 عملکرد دفاعی نظیر قطع پاس و دفع توپ هم ثبت کرد.

رضا جعفری/ هافبک/ نساجی/ نمره 7.64

مهار رضا جعفری در این فصل کار ساده‌ای نیست. او در شوت، دریبل موفق و پاس‌کلیدی یکی از 3 بازیکن برتر نساجی بوده است. کارنامه جعفری یک گل زده کم داشت که در این هفته، او این خط تیره را پاک کرد.

حکیم نصاری/ هافبک/ نفت آبادان/ نمره 7.63

خلاق‌ترین بازیکن بازی ذوب‌آهن و نفت آبادان، حکیم نصاری بود. بازیکنی که 2 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و یک پاس‌گل داد. تنها شوت نصاری هم در چارچوب بود. این بهترین عملکرد این فصل نصاری بود که منجر به کسب نمره 7.63 شد.

محمدرضا آزادی/ مهاجم/ آلومینیوم/ نمره 7.63

مهاجم سابق تراکتور و استقلال در این هفته حسابی درحشید. او ابتدا تنها گل بازی را زد. سپس ضربه آزادی به سبک کریستیانو رونالدو زد که توپش به تیر دروازه حریف برخورد کرد. آزادی در این بازی یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت.  

محمد عمری/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.72

مصدومیت امید عالیشاه و شیخ دیاباته، شانس بازی در خط حمله را به محمد عمری داد. هافبک 23 ساله‌ای که بهترین پاسخ را به اعتماد یحیی گل‌محمدی داد و گل اول بازی با گل‌گهر را زد. عمری در این مسابقه یک پاس کلیدی هم داد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری