football360 logo

کاپیتان سابق تیم ملی در فکر جابه‌جایی؛ «مسعود» به دنبال پایان خوش

13 دی 1401 ساعت 16:0027 نظر
«مسعود شجاعی» شاید نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری به غیر از نساجی آغاز کند.

به گزارش فوتبال 360‏‏‌‏‏‏، کاپیتان سابق تیم ملی ایران این روزها یکی از کم‌سروصداترین بازیکنان لیگ است. مسعود شجاعی که این فصل را با پیراهن نساجی آغاز کرد، بیشتر یک نیمکت‌نشین بوده و فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرده است. البته با توجه به سن‌و‌سال و شرایط شجاعی شاید توقع زیادی بابت بازی کردن از او وجود نداشته باشد اما گویا خود این بازیکن توقع متفاوتی از شرایط خودش دارد و به همین دلیل که می‌خواهد نیم‌فصل دوم به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

تیم نساجی تا این‌جای فصل با ترکیب و تفکرات حمید مطهری توانسته نتایج خوبی بگیرد و در یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول در رده پنجم قرار دارد. نساجی همچنین عنوان بهترین تیم خانگی را در نیم‌فصل اول را به دست آورد و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که مطهری بخواهد دست به ترکیب تیمش بزند و همین مسئله شانس مسعود شجاعی برای بازی کردن را کمتر می‌کند. بازیکنی که البته در تنها 73 دقیقه‌ای که در این فصل فرصت حضور پیدا کرده توانسته یک پاس گل بدهد. شجاعی در این فصل 4 بار برای تیمش به میدان رفته و دقایق کمی در هر بازی در میدان حضور داشته است.

گفته می‌شود که این بازیکن 2 مقصد احتمالی را مدنظر خواهد داشت. یار همیشگی مسعود شجاعی دراین سال‌ها، ساکت الهامی بوده و توسط او هم به نساجی آمد و حالا شاید این 2 یار قدیمی بار دیگر به هم بپیوندند و به همین دلیل هوادار اولین و جدی‌ترین گزینه مسعود شجاعی برای نیم‌فصل دوم است. گفته می‌شود که آلومینیوم هم گزینه دیگری است که شاید کاپیتان سابق تیم‌ملی آن را برای فصل آینده انتخاب کند. مهدی رحمتی و شجاعی هم دوستان قدیمی هستند که حضور آن‌ها در کنار هم می‌تواند جذاب باشد. احتمالا این فصل آخرین فصل حضور مسعود شجاعی به عنوان بازیکن در لیگ برتر خواهد بود و او می‌خواهد که از این آخرین فرصت بیشترین استفاده را ببرد. 

مسعود شجاعی نتوانست در نساجی آنطور که باید و شاید بدرخشد و خاطرات خوبی را رقم بزند و امیدوار است که در نیم‌فصل باقی‌مانده بتواند خاطرات خوب فوتبالی‌اش در لیگ برتر را بیشتر کند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری