football360 logo

کین، رکورد شیرر را در سیصدمین بازی شکست؛ او قصد تسلیم ندارد

15 دی 1401 ساعت 02:097 نظر
هری کین با شکستن رکورد آلن شیرر، گلزنی در بازی شماره 300 خود را هم تجربه کرد.
به گزارش فوتبال 360، کاپیتان تیم ملی انگلیس که پس از خراب کردن ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز مقابل فرانسه با توپ پر به تیم باشگاهی بازگشته، موفق شد در سومین بازی پس از شروع مجدد رقابت‌‌های لیگ برتر، سومین گل خود را هم وارد دروازه حریف کند و در رتبه دوم جدول گلزنان این رقابت‌ها، 15 گله شد.
هری کین حالا فاصله قابل توجهی با ایوان تونی، مهاجم برنتفورد ایجاد کرده و در کنار ارلینگ هالند (21)، به عنوان تنها بازیکنانی که در فصل جاری مسابقات 5 لیگ معتبر اروپایی، 15 گل یا بیشتر به ثمر می‌رسانند قرار گرفته است. تاتنهام چهارشنبه شب درحالی با 4 گل کریستال پالاس را در هم کوبید که هری کین در فاصله 5 دقیقه، 2 مرتبه دروازه حریف را گشود و در سیصدمین تجربه لیگ برتری‌اش، تعداد گل‌هایش را به 198 رساند.
کفش طلا، آسان به هالند نخواهد رسید
هری کین با گل نخست در این دیدار، از آلن شیرر که در سیصد بازی ابتدایی‌اش در این رقابت‌ها، 196 گل به ثمر رسانده بود، عبور کرد و با گل دوم رکورد تازه‌اش را بهبود بخشید. حالا هری کین با 198 گل در 300 بازی، به‌تنهایی رکورددار گلزنی در تاریخ این رقابت‌ها پس از انجام این تعداد بازی است و در کنار تدی شرینگهام، دومین بازیکنی لقب گرفته که موفق می‌شود در بازی‌های شماره 100، 200 و 300 خود در لیگ برتر انگلیس، گلزنی کند. کین پیش از این در ژانویه 2017، در صدمین بازی لیگ برتری‌اش 2 گل به واتفورد زده بود، سپس ژوئن 2020 در بازی شماره 200 دروازه وستهام را باز کرده بود و حالا در سیصدمین بازی در حساس‌ترین زمانی که تاتنهام به پیروزی نیاز داشت با 2 گل مقابل کریستال پالاس، تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد 15 رساند تا اثبات کند فعلاً قصد تسلیم کردن کفش طلای مسابقات به ارلینگ هالند را ندارد.
اعاده حیثیت مقابل چشمان دُن آنتونیو!
پیش از بازی، کونته گفته بود انتظارات از اسپرز نباید بیش از حد بالا برود و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، نهایت دستاوردی است که بازیکنان تاتنهام می‌توانند داشته باشند. در همین حال، تنها چند ساعت پس از این صحبت‌ها، بازیکنانش مقتدرانه‌ترین پیروزی فصل را بدون گل خورده برای مرد ایتالیایی به ارمغان آوردند تا تاتنهام با یک بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد، فاصله‌اش تا رتبه چهارم جدول را به 2 امتیاز برساند. آنها همچنین در صورت لغزش نیوکاسل در ادامه فصل، قادر به پشت سر گذاشتن این تیم هم خواهند بود. پیش از این تاتنهام با نتیجه  ۶ بر ۲  از سد لسترسیتی گذشته بود که باتوجه به اختلاف یکسان و عدم باز شدن دروازه در دیدار مقابل کریستال پالاس، می‌توان عنوان «مقتدرانه‌ترین پیروزی فصل» تا به این جای کار را سهمِ این دیدار چهارشنبه شب دانست.
روزهای سخت در راهند
تاتنهام با کسب تنها 4 امتیاز از 3 بازی فشرده پس از جام‌جهانی، مهیای مصاف با پورتسموث در جام حذفی خواهد شد و پس از آن در لیگ برتر، مقابل آرسنال، فولام و منچسترسیتی به میدان خواهد رفت. جایی که عیار شاگردان کونته مشخص خواهد شد و در 2 راهی باقی ماندن در کورس کسب سهمیه یا واگذار کردن رقابت به سایر تیم‌ها، سرانجام به یک مسیر وارد خواهند شد. تاتنهام تک دیدار معوقه‌اش را باید مقابل منچسترسیتی برگزار کند که این دیدار روز 19 ژانویه برگزار خواهد شد. گلزنی دوباره کین در این دیدارها و هدیه دادن پیروزی به شاگردان کونته، ضامن حضور در کورس کسب سهمیه پایان فصل است تا اسپرز به سرمربی ایتالیایی خود بفهماند کسب سهمیه فصل قبل، «معجزه» نبوده است. رقابت کین و هالند در 2 دیدار رو در رو به فاصله کمتر از 20 روز، از جذابیت‌های خاص خودش برخوردار است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری