football360 logo

اولین کارت قرمز برای «ترابی»؛ هافبک پرسپولیس همچنان پاس گل می‌دهد

15 دی 1401 ساعت 19:3832 نظر
«مهدی ترابی» در بازی با نساجی باز هم پاس گل داد ولی برای اولین‌بار کارت قرمز گرفت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس نیم فصل اول را به رویایی‌ترین شکل ممکن به پایان رساند. این تیم با پیروزی قاطع ۵ بر یک مقابل نساجی، صدرنشین نیمه نخست لیگ شد. پرسپولیس این بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و تا قبل از دقیقه ۶۰ به ۵ گل دست یافت ولی روند هجومی این تیم با اخراج مهدی ترابی متوقف شد.

اولین کارت قرمز در دویست و نهمین بازی

مهدی ترابی از جمله بازیکنانی است که کم کارت دریافت می کند. این بازیکن در ۲۰۸ بازی قبلی خود در لیگ برتر، ۳۴ کارت زرد گرفته بود. در دقیقه ۵۸ بازی با نساجی، این بازیکن با احمد موسوی دفاع راست نساجی درگیر شد که در نهایت این بازیکن برای اولین بار با کارت قرمز داور روبه‌رو ‌شد. این کارت نه تنها اولین کارت قرمز این بازیکن در لیگ برتر بلکه اولین کارت قرمز این بازیکن در تمام رقابت‌ها شامل دیدارهای ملی، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و رقابت‌های باشگاهی قطر بود. پرسپولیس تاکنون در این فصل کارت قرمز نگرفته بود.

«ترابی» بالاتر از «جباری»

مهدی ترابی در بازی با نساجی پاس گل پنجم تیمش را داد. این بازیکن که تا قبل از جام‌جهانی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته بود و تنها یک پاس گل داشت، پس از این مسابقات ترابی در ۴ بازی، ۴ پاس گل داده و در رده دوم بیشترین پاس گل قرار گرفته است. این بازیکن هر ۲ پاس گل پرسپولیس در دربی را داد. در بازی با گل‌گهر و نساجی هم یک بار گلسازی کرد.

این کارنامه باعث شد تا ترابی چه در پرسپولیس و چه در لیگ برتر از جمع بازیکنانی که در کنارشان قرار گرفته بود جدا شود. این بازیکن با ۲۶ پاس گل با عبور از وحید امیری پس از امید عالیشاه که ۲۸ پاس گل دارد در رده دوم بیشترین پاس گل برای پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفته است. این بازیکن با ۲۰ پاس گل بیشترین پاس گل را بین شاگردان یحیی گل‌محمدی در تاریخ لیگ برتر داده است. مهدی ترابی در ادوار لیگ برتر ۴۲ پاس گله شد و با سبقت از مجتبی جباری و ایوان پتروویچ به تنهایی در رده ششم بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. این بازیکن تنها ۳ پاس گل با نفر پنجم بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر یعنی ایمان مبعلی فاصله دارد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری