football360 logo

بین «ترابی» و «موسوی» چه گذشت؟

15 دی 1401 ساعت 20:45413 نظر
اخراج «مهدی ترابی» یکی از اتفاقات قابل توجه دیدار پرسپولیس- نساجی بود.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس یکی از بهترین و راحت‌ترین بردهای تاریخش را امروز (پنجشنبه 15 دی) مقابل نساجی به دست آورد. این برد 5 بر یک اما بدون تلفات برای قرمزها به پایان نرسید. مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس در شرایطی که تیمش 5 بر یک از حریف پیش بود، با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد تا قرمزها 30 دقیقه را 10 نفره بازی کند.

مشاجره ترابی با احمد موسوی، مدافع نساجی، زمینه اخراج ترابی را ایجاد کرد. برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده که در آن دقایق بین دو بازیکن چه اتفاقی رخ داد که منجر به اولین کارت قرمز دوران بازی ترابی شد.

برای رسیدن به جواب این سوال باید به مصاحبه‌های پس از بازی رجوع کرد. موسوی پس از بازی عنوان کرد که شماره 9 پرسپولیس به او توهین کرده بود: «من چیزی نگفتم و دیدید که داور چه کسی را اخراج کرد. حتما داور یک فحشی را شنیده که او را اخراج کرد. من می‌دانم ترابی چه گفت و داور فحاشی ترابی را دید و او را اخراج کرد.» جالب اینکه علی صفایی  داور دیدار هم تلویحا صحبت موسوی را تایید کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های مهدی ترابی، در حدی بوده است که از زمین مسابقه اخراج شود؟ گفت: «بله قطعا!».

پرسپولیسی‌ها هم گفته‌های موسوی و داور را صراحتا رد نکردند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری در این باره گفت: «فکر می‌کنم در آن صحنه،‌ یک درگیری لفظی پیش آمد و می‌شد این بخش را مدیریت کرد تا به اینجا نرسد و به بازیکن کارت قرمز داده شود. به نظر من صحنه‌ای نبود که کارت قرمز داشته باشد و می‌شد با مدیریت بهتری روی این صحنه داشت اما فشار بازی زیاد بود. فشار روی داوری زیاد است و من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم». معترض نبودن گل‌محمدی به داور نشان می‌دهد که سرمربی قرمزها هم مقصر بودن بازیکن تیمش را قبول دارد. فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس هم اعتراف کرد که تا به حال ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بود. دیگر بازیکنان پرسپولیس هم اظهارنظرهای مشابه داشتند.

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که ترابی حرفی به موسوی زده که مستحق کارت قرمز بوده است. مدافع نساجی و داور که چنین نظری دارند. در آنسو البته این سوال هم وجود دارد که آیا موسوی هم صحبتی انجام داده که این دعوا شروع شده و شاید داور آن را نشنیده باشد؟ مهدی ترابی که در این باره فعلا صحبتی نکرده است. او پس از بازی در مصاحبه‌ای چند ثانیه‌ای عذرخواهی کرد و گفت: «بالاخره فوتبال است و این اتفاقات.» به هر ترتیب پرسپولیس باید در بازی بعدی‌اش در لیگ مقابل ذوب‌آهن بدون مهدی ترابی به میدان برود.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری