football360 logo

افشای جزئیات جدید از پرونده سرمربی برکنار شده آمریکا؛ پای همسر رینا در میان است!

16 دی 1401 ساعت 01:229 نظر
آنتونی هادسون به‌عنوان سرمربی موقت تیم ملی ایالات متحده انتخاب شد.
به گزارش فوتبال 360، دریافت ایمیل‌های مرموز همزمان با برگزاری مسابقات جام‌جهانی 2022، گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی ایالات متحده را در شرایط عجیبی قرار داده بود.
او که می‌خواست تمام و کمال تمرکزش را روی موفقیت در جام‌جهانی پیش از برگزاری این تورنمنت در خاک ایالات متحده بگذارد، با بلک‌میل‌هایی مواجه شد که پرده از یک اتفاق تلخ در زندگی شخصی گرگ برهالتر، حدود 30 سال قبل بر می‌داشت. زمانی که او 18 ساله بود و 4 ماه پس از آشنایی با همسرش، به سبب بدمستی در یک شب پاییزی با سیلی به صورت «روسالیند» زده بود.
آنتونی هادسون، مربی موقت
جام‌جهانی به پایان رسید و آمریکایی‌ها نتوانستند در راه رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان، از سد هلند عبور کنند اما حواشیِ دریافت ایمیل‌های تهدید آمیز، برهالتر را رها نکرد و او تصمیم گرفت پیش از آن که فرد دیگری دست به افشاگری بزند، خود ماجرا را بازگو کرده و پس از 32 سال، بار دیگر مسئولیت رفتارش در روزگار نوجوانی را این بار در برابر جامعه ایالات متحده بپذیرد. درحالی که مشخص بود تایید این صحبت‌ها، آینده کاری برهالتر را به خطر خواهد انداخت، تنها چند ساعت پس از این اتفاق، آقای سرمربی از کار برکنار شد تا آنتونی هادسون، مربی باتجربه‌ای که در جام‌جهانی دستیار برهالتر بود، به طور موقت و تا تکمیل تحقیقات، سکان هدایت تیم ملی ایالات متحده را بر عهده بگیرد.
باتجربه، حداقل برای 2 دیدار دوستانه
هادسون 41 ساله، تجربه سرمربیگری در تیم‌های ملی بحرین، نیوزلند، کلرادو در لیگ ام‌ال‌اس و تیم ملی زیر 20 ساله‌های کشورش را داشته و بدون شک در بازه زمانی فیفادی بعدی، هدایت یانکی‌ها را بر عهده خواهد داشت. او جزئی از پروژه بلندمدت فدراسیون فوتبال ایالات متحده در سال 2020 بوده و از سال 2021 در کنار گرگ برهالتر روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان کشور ایستاده است. احتمال بسیار کمی وجود دارد که او به‌عنوان سرمربی دائم به‌عنوان شخص اول کادرفنی جانشین برهالتر شود اما به هر حال تیم ملی به یک شخص به‌عنوان سرمربی ولو موقت برای در دست گرفتن هدایت تیم در دیدارهای دوستانه مقابل صربستان و کلمبیا دارد و آنتونی هادسون در دسترس‌ترین گزینه برای فدراسیون بود. اگرچه نه فدراسیون و نه برهالتر رسماً درباره آینده‌شان صحبت نکرده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد قرارداد برهالتر با این فدراسیون تمدید شده و دوباره به نیمکت سرمربی‌گری این تیم تکیه بزند.
پای همبازی سابق برهالتر در میان است
در جدیدترین خبرها، مشخص شده شخص یا اشخاصی که چنین ایمیل‌هایی را به فدراسیون فوتبال ایالات متحده و گرگ برهالتر ارسال می‌کردند، پدر و مادر جیوانی رینا، مهاجم جوان دورتموند بوده‌اند. بازیکنی که پیش از آغاز جام‌جهانی، در 10 بازی بوندس‌لیگا به میدان رفت و 2 گل هم به ثمر رساند اما مجموع حضورش در میدان تحت هدایت برهالتر در قطر از 55 دقیقه تجاوز نکرد و به جز دقایق پایانی دیدار مقابل انگلیس و نیمه دوم دیدار مقابل هلند، به بازی گرفته نشد.

چرا به جیو بازی ندادی؟
در همان زمان، بسیاری معتقد بودند دلایلی غیرفنی مبنی بر نیمکت نشینی رینا وجود دارد اما به هر حال جام‌جهانی کم‌وبیش موفقیت آمیز برای ایالات متحده به پایان رسید و حالا مادر جیو رینا، افشا کرده به سبب دوستی نزدیکی که با روسالیند، همسر گرگ برهالتر در دوران نوجوانی داشته، از اسرار زندگی دوستش باخبر بوده و برهالتر هم تایید کرده بود سال 1991 و زمانی که رابطه‌اش با روسالیند شکرآب شده بود، هر2  تصمیم به بازگو کردن اتفاق برای خانواده و دوستان نزدیکشان گرفته بودند.
مجالی برای تسویه حساب شخصی!
دنیله رینا، همسر کلودیو رینا، کاپیتان سابق تیم ملی و هم‌بازی سابق گرگ برهالتر در این تیم که از بازی ندادن سرمربی به فرزندش شاکی بوده، خود تاکید می‌کند اطلاعات و جزئیات آن اتفاق را به اطلاع ارنی استوارت، مدیر فنی تیم ملی ایالات متحده رسانده است. ظاهراً بازی ندادن به جیوانی رینا در جام‌جهانی 2022، تبعات بیش‌تری برای گرگ برهالتر به جز شکرآب شدن رابطه‌اش با دوست و هم‌بازی قدیمی‌اش داشته است. والدین رینا در دفاع از تصمیمشان مبنی بر فاش کردن رازهای زندگی شخص گرگ برهالتر، ادعا کرده‌اند سرمربی تیم ملی نمی‌توانسته بازیکن جوانش را به سبب دلایل اخلاقی در مهم‌ترین تورنمنت زندگی‌اش نیمکت‌نشین کند؛ مادامی که خود در همان سن و سال، چندان پایبند به رعایت اخلاق نبوده است!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری