football360 logo

تیم منتخب هفته پانزدهم؛ گلزن‌ها از راه رسیدند!

16 دی 1401 ساعت 19:2651 نظر
پرسپولیس و سپاهان بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش فوتبال 360، هفته پایانی نیم‌فصل اول با درخشش بازیکنان 3 تیم به پایان رسید. پرسپولیس در بهترین برد فصلش، 2 بازیکن دوگله داشت. دانیال اسماعیلی‌فر مثل محمد عمری 2 گل به نساجی زد و بالاترین نمره را کسب کرد. محمدرضا اخباری و محمدمهدی قنبری ستاره تراکتور در روز شکست استقلال بودند. شاگردان مورایس هم به لطف گل و پاس گل شهریار مغانلو، نیم‌فصل را با برد به پایان رساندند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

محمدرضا اخباری/ دروازه‌بان/ تراکتور/ نمره 8.32

محمدرضا اخباری در هفته‌ای که 7 دروازه‌بان کلین‌شیت کردند، نمایشی بهتر از بقیه داشت. او هر 4 شوت در چارچوب بازیکنان استقلال را مهار کرد تا نیم‌فصل اول را با 7 کلین‌شیت به پایان برساند. اخباری در بازی با استقلال یک پاس‌کلیدی هم داد.

دانیال اسماعیلی‌فر/ دفاع/ پرسپولیس/ نمره 9.08

رکورددار تکل‌موفق در ترکیب این فصل پرسپولیس در بازی با نساجی توانایی‌هایش در عملکردهای هجومی را به رخ کشید. اسماعیلی‌فر که به دلیل مصدومیت سعید صادقی، یک خط جلوتر رفته بود، 3 مرتبه با شوت دروازه علیرضا حقیقی را تهدید کرد و هر 2 شوت در چارچوبش گل شد.

گیورگی گولسیانی/ دفاع/ پرسپولیس/ نمره 7.77

گولسیانی در بازی با تیم سابقش، حسابی درخشید. مدافع گرجستانی پرسپولیس این‌بار از روی نقطه پنالتی گل زد تا جای خالی لوکادیا را پر کند. گولسیانی در بازی با نساجی 6 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دور کرد و دقت پاس 90 درصدی هم داشت.

عزت پورقاز/ دفاع/ هوادار/ نمره 7.57

بعد از گلزنی مقابل مس رفسنجان و پاس‌گل در بازی با پیکان، عزت پورقاز این‌بار گلی سه امتیازی برای هوادار زد. دفاع سابق سپاهان به موقع به محوطه جریمه حریف اضافه شد و تنها گل بازی را زد. پورقاز در بازی با ذوب‌آهن 5 مرتبه هم با قطع پاس و دفع توپ، جلوی گلزنی حریف را گرفت.

سپهر روزی‌طلب/ هافبک/ هوادار/ نمره 7.96

بالاترین لمس توپ، بیشترین عملکرد دفاعی و بیشترین پاس کلیدی، نشان از تاثیر روزی‌طلب در برد تیمش دارد. او با ارسال 3 پاس کلیدی، در کمک به خط حمله موثر ظاهر شد و تنها پاس گل بازی را هم داد. هافبک هوادار برای حفظ برد تیمش مقابل ذوب‌آهن، 11 عملکرد دفاعی هم داشت.

فرشاد احمدزاده/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.98

احمدزاده در بازی با مس کرمان، خیلی زود با ارسالی تماشایی از روی نقطه کرنر، گل اول سپاهان را ساخت. او در ادامه 2 مرتبه دیگر هم با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخته بود که مهاجمان سپاهان آن‌ها را هدر دادند. احمدزاده در این بازی 2 شوت هم زد که هیچ کدام در چارچوب نبود.

محمدمهدی قنبری/ هافبک/ تراکتور/ نمره 9.03

ستاره تراکتور در بازی با استقلال، یک بازیکن 24 ساله بود. قنبری تا هفته دوازدهم حتی یک شوت در چارچوب هم نزده بود. او در 2 هفته گذشته با 3 شوت در چارچوب، گلزنی به استقلال را تمرین کرده بود. تا اینکه این هفته 3 شوت از 4 شوتش در چارچوب حسین حسینی بود و هر 2 گل بازی را هم زد. قنبری یک پاس‌کلیدی هم داد.

محمد علی‌نژاد/ هافبک/ سپاهان/ نمره 8.03

وینگر سپاهان که محمدرضا حسینی را نیمکت‌نشین کرده، خلاق‌ترین بازیکن هفته بود. علی‌نژاد در بازی با مس کرمان، 4 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. جالب است که پاس‌های ریسکی او، از دقت پاسش کم نکرده و 90 درصد از پاس‌های علی‌نژاد در این بازی سالم به مقصد رسید. او روی پاس تماشایی شهریار مغانلو، یک گل هم به‌ثمر رساند. 

محمد عمری/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 8.78

ستاره‌ی پرسپولیسِ بعد از لوکادیا، یک جوان 22 ساله است. بازیکنی که تا پیش از رفتن لوکادیا، حتی شوت در چارچوب هم نزده بود، در 2 هفته اخیر 3 گل زده است. او هفته پیش یک گل به گل‌گهر زده بود. محمد عمری این هفته هم 2 گل به نساجی زد تا نیمکت‌نشینی پاکدل و عبدی طولانی‌تر هم شود.

لوسیانو پریرا/ مهاجم/ مس رفسنجان/ نمره 8.10

آقای‌گل سابق لیگ برتر، در هفته پایانی نیم‌فصل تعداد گل و پاس‌ گلش را برابر کرد. پریرا که با 2 گل زده کمی مورد انتقاد قرار گرفته بود، این هفته در بازی با پیکان 2 پاس‌گل تماشایی داد. پریرا با 4 پاس کلیدی، در کنار محمد علی‌نژاد بهترین عملکرد هفته را در این آیتم داشت.

شهریار مغانلو/ مهاجم/ سپاهان/ نمره 8.71

یک گل و یک پاس‌گل، عملکرد بی‌نقص شهریار مغانلو در بازی با مس بود. مغانلو ابتدا از روی نقطه کرنر یک گل زد. او سپس یک گل دیگر هم مثل گل اول زد که با اعلام داور، خطا اعلام شد. مغانلو در ادامه یک پاس گل تماشایی هم برای علی‌نژاد ارسال کرد. او در اواخر بازی یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. در مجموع با 5 شوت و 2 پاس‌کلیدی، شهریار مغانلو آسایش را از دروازه حریف گرفته بود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری