football360 logo

اسلحه پنهان «یحیی»؛ گلزنی که از دفاع راست آمد!

16 دی 1401 ساعت 10:1522 نظر
مدافع راست پرسپولیس با تغییر پست خود توانست نقش پررنگی در پیروزی خانگی سرخ‌پوشان پایتخت داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، شاگردان یحیی گل‌محمدی پایانی مقتدرانه در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم داشتند و موفق شدند در خانه برابر نساجی مازندران یکی از بهترین نمایش‌های سال‌های اخیر خود را به اجرا بگذارند و توانستند با نتیجه 5 بر یک شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی را شکست بدهند. برتری پرگل پرسپولیس در حالی به‌دست آمد که یکی از مهم‌ترین ارکان برد سرخ‌پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی در هفته پایانی نیم‌فصل، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست 29 ساله پرسپولیس بود.

اسماعیلی‌فر که در دیدار قبلی پرسپولیس برابر گل‌گهر مصدومیت زودهنگامی داشت و تصور می‌شد نمی‌تواند در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت برای دیدار با نساجی حضور پیدا کند، معادلات را تغییر داد و توانست از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود و با ارائه یک نمایش فوق‌العاده و بی‌نقص، ستاره تیمش بود و سهم بزرگی در برد 5 گله پرسپولیس در برابر نساجی داشت.

مدافعی که وینگر شد و درخشید!

دانیال اسماعیلی‌فر در سیستم 4 دفاعه پرسپولیس به مانند بازی‌های قبلی کارش را به عنوان دفاع راست آغاز کرد و باید در مقابل نفوذ بازیکنانی مثل صابر حردانی و رضا جعفری ایستادگی می‌کرد و اجازه نمی‌داد که بازیکنان نساجی از سمت راست دروازه پرسپولیس خطرساز شوند و بتوانند به گل دست پیدا کنند. اسماعیلی‌فر 40 دقیقه در این پست بازی کرد و به خوبی توانست ماموریت محوله از سوی یحیی گل‌محمدی را انجام بدهد و کارنامه موفقی از خود در پست دفاع راست به جای گذاشت.

سعید صادقی در دقیقه 40 مصدوم شد و سرمربی پرسپولیس در تصمیمی غیرمنتظره بار دیگر به سراغ وحدت هنانوف رفت و در شرایطی که تصور می‌شد از بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و یا حتی مهدی عبدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس استفاده شود، اما گل‌محمدی هنانوف را به میدان فرستاد تا این مدافع تاجیکستانی به مانند بازی قبلی به سمت راست خط دفاعی پرسپولیس برود و دانیال اسماعیلی‌فر در تصمیمی غیرمنتظره در نقش وینگر راست بازی کند.

نیم‌فصل رویایی «دانیال» در آزادی تکمیل شد

اسماعیلی‌فر تا پیش از دیدار با نساجی توانسته بود در مصاف با هوادار تهران، نفت مسجدسلیمان و ملوان بندرانزلی در نقش گلس‌ساز بدرخشد و در مقابل نفت و ملوان پاس‌گل‌هایش منجر به برد پرسپولیس شد و سرخ‌پوشان پایتخت را از نتیجه تساوی در برابر رقبای پایین‌جدولی نجات داد اما با این وجود ستاره پرسپولیس در حسرت گلزنی در پیراهن تیم جدیدش مانده بود.

مدافع 29 ساله سابق سپاهان که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به پرسپولیس پیوست، توانست روز گذشته برابر نساجی به چشم‌انتظاری خود پایان بدهد و موفق شد با حضور در پستی جدید، 2 بار دروازه نساجی را باز کند. اسماعیلی‌فر ابتدا از اشتباه حقیقی استفاده کرد و با ضربه سر دروازه نساجی را فرو ریخت و سپس توانست پاس تماشایی مهدی ترابی را با یک ضربه دقیق به گل تبدیل کند تا با کارنامه‌ای درخشان و ثبت 2 گل و 3 پاس‌گل به کار خود در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم در پیراهن پرسپولیس پایان بدهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری