football360 logo

اولین پاس گل فصل «صادقی»؛ بازیکنی که چشم خورد

17 دی 1401 ساعت 16:0029 نظر
خرید پرسروصدای پرسپولیس بعد از ثبت اولین پاس گل خود در لیگ بیست‌ودوم، دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبال 360، بازی با نساجی دیداری بود که خیلی از انتظارات به پایان رسید. یکی از این انتظارات، صبر کردن برای دیدن اولین پاس گل سعید صادقی در پیراهن پرسپولیس بود. بازیکنی که به عنوان ستاره فصل گذشته و موثرترین بازیکن لیگ با سروصدای زیادی به پرسپولیس آمد اما در تیم جدیدش نشانی از بازیکن سال گذشته نداشت. صادقی در نهایت در آخرین بازی نیم‌فصل توانست پاس گل دوم تیمش را بدهد. البته در این گل بیش از اینکه حرکت سعید صادقی به چشم بیاید، پاس عالی و شروع مجدد بسیار خوب علیرضا بیرانوند جلب نظر کرد اما با این‌حال در آمار مقابل تعداد پاس گل‌های صادقی عدد یک ثبت شد.

صادقی پیش از این در بازی با هوادار 2 گل زده بود و با این گل‌سازی عدد صفر پاس گل‌هایش را در نیم‌فصل از مقابل نامش پاک کرد. البته تاثیرگذاری روی 3 گل برای بازیکنی که با آن همه هزینه و حاشیه به پرسپولیس آمد، قطعا قابل قبول نیست. تعداد پاس کلیدی او در 6 بازی اخیر فقط 4 پاس بوده است که آمار او را بدتر هم می‌کند. بهترین عملکرد صادقی در بازی مقابل تراکتور رقم خورد که در آن بازی 5 پاس کلیدی ارسال کرد و بدشانس بود که هیچ‌کدام از آن‌ها تبدیل به گل نشد. آمار او در تعداد شوت در چارچوب کمی ضعیف‌تر است. او به غیر از بازی هوادار که در آن 2 گل زد، در 13 هفته دیگر فقط 2 شوت در چارچوب داشته است. این آمار برای تیمی که مهاجم تخصصی ندارد و برای گل‌زدن حساب ویژه‌ای روی هافبک‌هایش باز کرده ناامیدکننده است. 

یحیی گل‌محمدی امیدوار است که بازی درخشان مقابل نساجی در هفته‌های بعدی هم ادامه پیدا کند و بازیکنانی مانند سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر به این روند ادامه بدهند. البته سعید صادقی خیلی بدشانس بود که بعد از اولین پاس گلش مصدوم شد و هنوز مشخص نیست که مدت دوری‌اش از میادین چقدر است. کادرفنی پرسپولیس امیدوار است که این مصدومیت جدی نباشد و این بازیکن هر چه زودتر به ترکیب تیمش برگردد. در این روزهای بدون مهاجم یحیی، غیبت هر بازیکن هجومی می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به پرسپولیس وارد کند. اتفاق خوب برای صادقی در این بازی با یک بدشانسی همراه بود و گویا افتتاحیه پاس گل‌های او در این فصل باعث شد تا چشم بخورد! 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری