football360 logo

تیم رویایی دور چهارم فوتبال فانتزی؛ ستارگان سرخ

18 دی 1401 ساعت 08:5429 نظر
در این هفته از فوتبال فانتزی، مدافعان و هافبک‌های گلزن بیشترین امتیاز را گرفتند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، از هفته دوازدهم لیگ، بازی محبوب و پرطرفدار فوتبال فانتزی به اپلیکیشن و وب‌سایت فوتبال ۳۶۰ اضافه شد و کاربران با مراجعه به بخش فوتبال فانتزی می‌توانند در این رقابت جذاب شرکت کرده و تیم دلخواه خود را بسازند. در پایان دور چهارم فوتبال فانتزی تیم رویایی این هفته معرفی شده است. اگر کاربری این ترکیب را برای این هفته انتخاب می‌کرد، بیشترین امتیاز ممکن را به خود اختصاص داده  و 122 امتیاز به‌دست می‌آورد. 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری

سنگربان تراکتور در بازی با استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشت. اخباری علاوه بر کلین‌شیت، 4 بار ضربات بازیکنان استقلال را مهار کرد و از این بابت یک امتیاز گرفت و بهترین بازیکن زمین هم شد و با 9 امتیاز در تیم رویایی هفته جای گرفت.

مدافعان: دانیال اسماعیلی‌فر، عزت الله پورقاز و گیورگی گولسیانی

هرچند که در این هفته تعداد مدافع کمتری در تیم منتخب هفته قرار گرفت ولی کاپیتان تیم یک مدافع است. دانیال اسماعیلی‌فر، 2 گل زد و بهترین بازیکن زمین شد و با 17 بیشترین امتیاز را گرفت و کاپیتان تیم رویایی هفته شد. 11 درصد کابران این بازیکن را در ترکیب تیم خود داشتند.

گیورگی گولسیانی دیگر مدافع گلزن پرسپولیس بود که با 9 امتیاز به تیم رویایی راه یافت. این بازیکن در پایان دور چهارم فوتبال فانتزی، امتیازآورترین بازیکن است. عزت الله پورقاز مدافع گلزن هوادار با 14 امتیاز دیگر مدافع تیم رویایی هفته است.

هافبک‌ها: محمدمهدی قنبری، محمد عمری، احمد عبدالله‌زاده، محمد علی‌نژاد و سپهر روزی‌طلب

محمدمهدی قنبری بزرگترین غافلگیری این هفته را رقم زد. این بازیکن که تنها 3 درصد کاربران در ترکیب تیم خود داشتند 2 گل زد و بهترین بازیکن زمین شد و با 16 امتیاز به تیم رویایی راه یافت. اتفاق عجیب‌تر در خط هافبک، حضور محمد عمری جوان در صدر امتیازآورترین هافبک‌های لیگ است. این بازیکن که تا هفته گذشته حتی در تیم یک درصد کاربران حضور نداشت در این هفته در 12 درصد تیم فانتزی‌بازها جای داشت و کاربرانی که به این بازیکن اعتماد کردند با 2 گلی که زد پاداش خود را گرفتند.

احمد عبدالله‌زاده، سپهر روزی‌طلب و محمد علی‌نژاد دیگر هافبک‌هایی هستند که به تیم رویایی راه یافتند. روزی‌طلب و محمود مطلق‌زاده امتیاز برابر گرفتند و هم قیمت هستند با توجه به اینکه روزی‌طلب نمره بیشتری گرفت این بازیکن به تیم رویایی راه یافت.

مهاجمان: لوسیانو پریرا، شهریار مغانلو

برای اولین‌بار در این هفته بیش از یک مهاجم در تیم رویایی هفته قرار دارد. 2 مهاجمی که در این 4 هفته بیشترین امتیاز را گرفتند در این هفته به تیم رویایی راه یافتند. لوسیانو پریرا با 2 پاس گل، 11 امتیاز گرفت و شهریار مغانلو هم یک گل زد و یک پاس داد و 12 امتیاز کسب کرد.




نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری