football360 logo

ماجرای عجیب ستاره سابق آرژانتین؛ تبس در فینال طرفدار فرانسه بود!

18 دی 1401 ساعت 21:3017 نظر
تبس فاش کرد پس از قهرمانی آرژانتین، هنوز به لیونل مسی تبریک نگفته است.
به گزارش فوتبال 360، قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی 2022 برای سومین بار در تاریخ که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه‌اش رساند، تمجید جهان فوتبال را برانگیخت اما در این میان، برخی معتقد بودند فرانسه هم کم از آرژانتین برای قهرمانی در جام‌جهانی نداشت.
در میان افرادی که طرفدار فرانسه در دیدار فینال بوده و انتظار دفاع از عنوان قهرمانی برای سومین بار در طول تاریخ را می‌کشیدند، شاید حضور یک آرژانتینی از عجایب باشد. کارلوس تبس، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین که از سال 2004 پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را بر تن کرد و پس از عدم دعوت به تیم ملی برای جام‌جهانی 2014، جزئی از تیم نایب قهرمان کوپا آمریکا 2015 بود، فاش کرده هنوز برای لیونل مسی پیام تبریک نفرستاده و در جام‌جهانی، از قهرمانی فرانسه ناراحت نمی‌شده است.
فقط فرزندان طرفدار آرژانتین بودند؟
تبس که اکنون حضور در دنیای سرمربی‌گری را تجربه می‌کند، در گفت‌وگو با رادیو میتره بوئنوس آیرس گفت: «من هرگز بیننده پر و پا قرص جام‌جهانی قطر نبودم و بازی‌ها را جسته و گریخته دنبال کردم. تنها تیمی که پیگیر نتایجش بودم، فرانسه تحت هدایت دیدیه دشان بود. آنها تیم مورد علاقه من در تورنمنت بودند. پس از قهرمانی آرژانتین، هنوز به لیونل مسی پیام تبریک نفرستاده‌ام و گمان می‌کنم تلفن همراهش پس از قهرمانی درحال انفجار بوده باشد. البته فرزندانم طرفدار تیم ملی آرژانتین بوده و از قهرمانی لیونل مسی در این مسابقات، بسیار لذت بردند.»
حسرت بزرگ با آلبی‌سلسته
تبس، با پیراهن تیم ملی آرژانتین قهرمانی در المپیک 2004 آتن را تجربه کرد و پس از آن، هرگز دستش به جام قهرمانی نرسید. او به همراه سایر ستارگان نسل گذشته آرژانتین، 3 بار نایب قهرمانی در کوپا آمریکا را تجربه کرد و در حالی که 36 ساله بود، قهرمانی تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا را سرانجام جز از قاب تلویزیون، دنبال نکرد. آن هم اگر بازی‌های لئو مسی و یاران را در آن تورنمنت تماشا کرده باشد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری