football360 logo

«اللهیار» دوباره دور از دسترس «روسنیور»؛ مرد شیشه‌ای

19 دی 1401 ساعت 16:008 نظر
پدیده فوتبال ایران در بازگشت دوباره‌اش به ترکیب هال‌سیتی دچار مصدومیت شد و فعلا نمی‌تواند در ترکیب تیمش حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبال 360، یکی از خبرهای ویژه و خوب در هفته گذشته، پایان دوران مصدومیت اللهیار صیادمنش بود، بازیکنی که در آستانه جام جهانی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدیدی شد و دوره درمان 4 ماهه او باعث شد تا صیادمنش نتواند همراه شاگردان کارلوس کی‌روش به قطر سفر کند و یکی از غایبان سرشناس فهرست ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر لقب گیرد. صیادمنش امیدوار بود در بازگشت دوباره‌اش به میادین بتواند در باکسینگ دی فوتبال انگلیس روزهای خوبی را در ترکیب هال‌سیتی بگذراند اما خیلی زود دوباره مصدومیت به سراغ او آمد.

پاس گلی که خوش‌یمن نبود

اللهیار صیادمنش در بازگشت دوباره‌اش به ترکیب هال‌سیتی در هفته اخیر در 3 مسابقه مقابل بلکپول، بیرمنگام و ویگان برای تیمش به میدان رفت که در 140 دقیقه حضور صیادمنش در ترکیب تیم انگلیسی، او در دیدار اخیر تیمش برابر ویگان موفق شد در برتری 4 گله شاگردان لیام روسنیور نقش‌آفرینی کند و سازنده گل اول تیمش بود.

ستاره ایرانی هال‌سیتی البته در روزی‌که توانست برای تیمش گل‌سازی کند، موفق نشد که بازی را به پایان ببرد و مصدومیت کهنه از ناحیه همسترینگ دوباره به سراغ او آمد تا فقط یک هفته صیادمنش بعد از گذراندن دوره درمان طولانی‌مدت خود بتواند برای هال‌سیتی به میدان برود و حالا او باید دوباره با حضور در جلسات فیزیوتراپی خود را برای بازگشت به میادین آماده کند.

«اللهیار» را یک ماه نخواهیم داشت!

لیام روسنیور سرمربی هال‌سیتی که در دوران مصدومیت اللهیار صیادمنش جانشین شوتا آرولادزه شد، در واکنش به مصدومیت ستاره ایرانی تیمش توضیح داد: مصدومیت جدید اللهیار صیادمنش از همان ناحیه همسترینگ است. او 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود. مصدومیت اللهیار ضربه بزرگی به ما وارد کرد.

روسنیور با اشاره به این‌که او تصور می‌کرده صیادمنش گرفتار مصدومیت سخت‌تری شده، گفت: «در ابتدا احساس کردیم مصدومیت اللهیار صیادمنش خیلی بدتر است و در این رابطه ترس داشتیم. روز جمعه نتایج آزمایش‌ها را بررسی کردیم و فهمیدیم وضعیتش خیلی بد نیست. اللهیار بازیکنی خوب است و امیدوارم زودتر برگردد».

حذف از جام حذفی در غیاب ستاره ایرانی

هال‌سیتی در غیاب اللهیار صیادمنش در جام حذفی برابر فولام به میدان رفت که شاگردان روسنیور شکستی 2 گله را برابر حریف لیگ برتری خود تجربه کردند و نتوانستند حضور در دور چهارم جام حذفی انگلیس را تجربه کنند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. صیادمنش احتمالاً در 4 بازی آینده تیمش در چمپیونشیپ انگلیس حضور نخواهد داشت و از دیدار هفته سی‌ویکم برابر استوک سیتی احتمالاً بتواند به ترکیب تیمش بازگردد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری