football360 logo

«سا پینتو» و دست خالی برای انتقام؛ شاید 6 نفر نباشند!

19 دی 1401 ساعت 12:3031 نظر
«ریکاردو سا پینتو» برای دیدار حساس در جام حذفی برابر تراکتور، چند ستاره تیمش را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبال 360، حمایت همه‌جانبه مدیران باشگاه استقلال از سا پینتو، بار مسئولیت این سرمربی را در تیم استقلال سنگین‌تر کرده و مدیران آبی‌پوش امیدوارند که سرمربی پرتغالی تیم‌شان با تکیه بر این حمایت همه‌جانبه بتواند در ادامه دیدارهای لیگ برتر و البته جام حذفی موفق عمل کند و بتواند استقلال را به روزهای خوبش بازگرداند. سا پینتو در اولین گام ماموریت دارد که استقلال را به جمع 16 تیم برتر جام حذفی برساند و او برای تحقق این مهم باید تیمش را برابر تراکتور تبریز به میدان بفرستد.

آبی‌پوشان پایتخت هفته گذشته شکستی 2 گله را برابر تراکتور در خانه حریف متحمل شدند و حالا در خانه به دنبال جبران مافات و کسب پیروزی هستند تا بتوانند روزهای بحرانی و پرچالش اخیر را به‌دست فراموشی سپرده و در مسیر موفقیت مجدداً قدم بردارند، هر چند که آبی‌ها برای کنار زدن تراکتور از جام حذفی کار آسانی ندارند و به نظر می‌رسد روز سختی در انتظار ریکاردو سا پینتو باشد.

3 استقلالی، غایب حتمی آبی‌ها برای دیدار با تراکتور

محمدحسین مرادمند مدافع باتجربه آبی‌پوشان پایتخت به دلیل مصدومیت همچنان دور از تمرینات تیمش است و نمی‌تواند استقلال را برای دیدار حساس جام حذفی برابر تراکتور هم همراهی کند. مرادمند تنها مدافع غایب استقلال برای دیدار با تراکتور در جام حذفی نیست و عارف غلامی هم در تمرینات استقلال به صورت اختصاصی کار خود را دنبال می‌کند و همین مسئله باعث شده تا ریکاردو سا پینتو راهی جز انتخاب زوج سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا در خط دفاعی تیمش برای دیدار جام حذفی نداشته باشد.

سبحان خاقانی وینگر جوان آبی‌پوشان پایتخت هم که مدت‌هاست به دلیل پارگی رباط صلیبی جایی در فهرست استقلال ندارد، در روزهای اخیر بر شدت تمرینات خود افزوده و امیدوار است بتواند طی روزهای آینده رفته‌رفته به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود و بتواند به مانند فصل گذشته که ستاره‌ای تاثیرگذار در ترکیبِ استقلال فرهاد مجیدی بود، در لیگ بیست‌ودوم هم عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد.

«سا پینتو» امیدوار به معجزه

محمد محبی مهم‌ترین غایب تمرینات استقلال در 2 روز اخیر بوده است. محبی در دیدار با تراکتور در لیگ برتر دچار مصدومیت شد و فعلاً به او اجازه تمرین داده نشده و اگر امروز هم محبی دور از تمرینات گروهی استقلال باشد، بدون تردید او در جام حذفی نمی‌تواند شانسی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال داشته باشد. در کنار محبی، آرش رضاوند و ابوالفضل جلالی هم در روزهای گذشته در تلاش بوده‌اند تا بتوانند به فرم ایده‌آل برسند.

رضاوند که فقدان حضورش در خط هافبک استقلال بیش از پیش نمایان شده، از روز گذشته کار خود را در تمرینات گروهی استقلال آغاز کرد و امیدوار است بتواند با رسیدن به فرم ایده‌آل در دیدار حساس جام حذفی برابر تراکتور برای آبی‌ها به میدان برود. شرایط ابوالفضل جلالی هم برای همراهی استقلال در برابر تراکتور نامشخص است و هنوز کادرپزشکی آبی‌ها نظر نهایی خود را درباره او اعلام نکرده‌اند تا احتمال غیبت 6 بازیکن استقلال در برابر تراکتور وجود داشته باشد!

«صادقی» در نقش عمری؟

ریکاردو سا پینتو اگر نتواند از 6 مهره کلیدی تیمش در دیدار با تراکتور استفاده کند، راهی جز میدان دادن به بازیکنان جوان ندارد و احتمالاً یکی از گزینه‌های سرمربی پرتغالی استقلال برای ترکیب آبی‌ها برای مصاف با تراکتور، امیرعلی صادقی باشد. صادقی در بازی‌های دوستانه درخششی فوق‌العاده داشته و امیدوار است در مصاف روز پنجشنبه سرخ‌پوشان تبریزی بتواند نظر مساعد ریکاردو سا پینتو را به خود جلب کند و برای نخستین‌بار در فصل جاری بتواند در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود.

صادقی توانایی بازی در پست وینگر را دارد و او در تلاش است تا در صورت غیبت احتمالی محمد محبی بتواند به آلترناتیو این ستاره باتجربه در ترکیب استقلال تبدیل شود. وینگر جوان آبی‌ها به دنبال است تا بتواند به مانند همتای خود در پرسپولیس (محمد عمری) روزنه‌ای برای حضور در ترکیب آبی‌ها به‌دست آورد و با درخشش و گلزنی جایگاه خود را تثبیت کند و شایستگی‌های خود را به ریکاردو سا پینتو نشان بدهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری