football360 logo

«ترابی» و «موسوی» به دیدار حذفی رسیدند؛ لغو محرومیتِ دردسرساز!

20 دی 1401 ساعت 11:2638 نظر
دستور موقت محرومیت «مهدی ترابی» و «احمد موسوی» لغو شده و آن‌ها می‌توانند برای تیم خود در جام حذفی به میدان بروند.

به گزارش فوتبال 360، بعد از درگیری به وجود آمده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی میان مهدی ترابی و احمد موسوی، کمیته انضباطی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترابی و موسوی با استناد به ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود محروم هستند. جلسه کمیته انضباطی روز گذشته برگزار شد و ترابی و موسوی توضیحات را خود ارائه کردند و بعد از اتمام جلسه هم این 2 بازیکن در مقابل خبرنگاران اعلام کردند که درگیری‌شان فوتبالی بوده و از کمیته انضباطی انتظار دارند که نسبت به اتفاقات رخ داده مسابقه تیم‌های پرسپولیس و نساجی سخت‌گیری نکنند.

کمیته انضباطی هم بعد از اتمام جلسه روز گذشته، دستور محرومیت موقت مهدی ترابی و احمد موسوی را لغو کرد تا ترابی بتواند امروز (سه‌شنبه) در فهرست تیمش برای دیدار جام حذفی مقابل ون‌پارس اصفهان قرار بگیرد و موسوی هم مشکلی برای همراهی نساجی در دیدار فردای تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز نخواهد داشت.

یک جلسه محرومیت، در انتظار 2 بازیکن خاطی؟

مسئولان کمیته انضباطی بعد از استماع توضیحات مهدی ترابی و احمد موسوی در حال جمع‌بندی‌های لازم برای صدور حکم نهایی هستند و در این بین، گزارش ناظر بازی و داور مسابقه هم بدون‌شک می‌تواند در رأی صادره از سوی کمیته انضباطی تاثیرگذار باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که حتماً رأی محرومیت برای مهدی ترابی و احمد موسوی صادر خواهد شد و این 2 بازیکن امیدوارند که حداقل میزان محرومیت را مشمول شوند و با گذراندن یک جلسه محرومیت انضباطی بتوانند به ترکیب تیم خود بازگردند.

بخششی که بیشتر به ضرر «ترابی» شد!

مهدی ترابی شب گذشته به اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با ون‌پارس اصفهان اضافه شد تا در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی در جام حذفی برای تیمش به میدان برود. ترابی با توجه به کارت قرمزی که در دیدار با نساجی دریافت کرد، از حضور در مسابقه هفته شانزدهم مقابل ذوب‌آهن اصفهان محروم است و اگر رأی انضباطی دال بر محرومیت ستاره پرسپولیس باشد (حتی در صورت لحاظ کردن محرومیت حداقلی و یک جلسه‌ای)، او فرصت حضور در دیدار با فولاد خوزستان را هم در هفته هفدهم از دست خواهد داد.

ترابی در صورتی‌که با لغو دستور محرومیت موقت مواجه نمی‌شد، می‌توانست محرومیت احتمالی خود را در دیدار با ون‌پارس اصفهان که به مراتب دیداری آسان‌تر برای پرسپولیس نسبت به مصاف با فولاد خوزستان است، بگذراند و در آن مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در اهواز در دسترس یحیی گل‌محمدی قرار داشت.

ستاره پرسپولیس امیدوار است که کمیته انضباطی پرونده جنجال پرماجرا در بازی پرسپولیس و نساجی را با جرایم نقدی مختومه کند، چون با توجه به لغو دستور محرومیت موقت، هر میزان محرومیت احتمالی می‌تواند باعث دوری بیشتر ترابی از ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر شود و با توجه به دیدارهای حساس پیش‌روی سرخ‌پوشان پایتخت، مطمئنا در غیاب ترابی، یحیی گل‌محمدی چالش بزرگی برای پر کردن جای خالی او در ترکیب تیمش خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری