football360 logo

خبر جنجالی علیه دروازه‌بان آبی‌ها؛ «حسینی» اخطاری نداده بود!

20 دی 1401 ساعت 14:0731 نظر
دروازه‌بان استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت به حواشی ایجاد شده در ساعات اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، از شب گذشته اخبار و شایعاتی پیرامون اخطار حسین حسینی به باشگاه استقلال در زمینه عدم دریافت مطالبات خود منتشر شده که به نظر می‌رسد حواشی ایجاد شده پیرامون برداشت اشتباه از صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت است. با این وجود، کاپیتان استقلال در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به حواشی ایجاد شده واکنش نشان داد و علیه فضاسازی شکل گرفته درباره او موضع‌گیری کرد.

در این مدت چیزی جز تخریب ندیدم!

حسین حسینی در شرایطی که در هفته‌های اخیر روند خوبی را در خط دروازه استقلال نداشته و گفته می‌شود احتمال دارد در جام حذفی نیمکت‌نشین شود و ریکاردو سا پینتو به علیرضا رضایی میدان بدهد، در واکنش به فضاسازی انجام شده در فضای مجازی، در صفحه اینستاگرامی‌اش پیامی را خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد و مدعی شد که او هیچ اخطاری را به باشگاه استقلال در زمینه عدم دریافت مطالبات خود نداده است.

حسینی با گلایه از حواشی ایجاد شده در این زمینه در صفحه خود نوشته است: «سلام به هواداران عزیز استقلال، من هیچ نوتیس یا اخطاری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبت‌هایی که درباره من شده واقعا تعجب کردم. متاسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم، چیزی جز فشار و تخریب ندیدم».


اخطار به خاطر قرارداد دلاری بوده، مخاطب من «حسینی» نبود

علی فتح‌الله‌زاده ساعاتی بعد از صحبت‌های جنجالی خود در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، با حمایت از حسین حسینی و موضع‌گیری علیه حواشی ایجاد شده، در توضیح بیشتر مسئله گفت: «حسینی هیچ گونه اخطاری به باشگاه ارسال نکرده و این مساله توسط مجری برنامه مطرح شد و حتی اعلام کردم این نوتیس به خاطر قرارداد دلاری است. او کاپیتان استقلال است و اتفاقا در صحبت‌هایم به حمایت از این بازیکن و سایر بازیکنان پرداختم».

فتح‌الله‌زاده با گلایه از فضاسازی انجام شده در آستانه دیدار استقلال با تراکتور در جام حذفی گفت: «بازیکنان استقلال در حال حاضر با همه توان و تمرکز برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوند و این حواشی تاثیری در روحیه آن‌ها ندارد».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری