football360 logo

آلوس در اسپانیا دادگاهی می‌شود؛ متهم به تعرض!

21 دی 1401 ساعت 02:1013 نظر
دادگاه عالی کاتالونیا تایید کرد تحقیقاتش برای متهم شناختن آلوس را آغاز کرده است.
به گزارش فوتبال 360، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال که در جام‌جهانی 2022 هم حاضر بود و در آستانه 40 سالگی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت، سال گذشته با انتقالی رایگان از بارسلونا راهی لیگ مکزیک شد اما در رابطه با رفتارش در ماه گذشته، ظاهراً باید دوباره به اسپانیا بازگردد.
او که سال 2021 به بارسلونا بازگشت تا در کنترل رختکن به ژاوی کمک کند، موفق شد رکورد دومین بازیکن باتجربه غیر اسپانیایی تاریخ بارسلونا را از آن خود کند و حالا با حاشیه‌ای جدید مواجه شده است. دادگاه عالی کاتالونیا روز سه‌شنبه تایید کرد یکی از بازیکنان ساق بارسلونا به اتهام تعرض زیر ذره‌بین قرار گرفته و اگرچه نام این بازیکن را در اطلاعیه‌اش رسماً اعلام نکرده اما سخنگوی رسمی این دادگاه در مصاحبه با آژانس خبری رویترز تایید کرده نام این بازیکن، دنی آلوس است.
تحقیقات تکمیل خواهد شد
آلوس با شکایتی مواجه شده که ماه گذشته پس از پایان جام‌جهانی در کلوپ شبانه‌ای در شهر بارسلونا، بدون اجازه، لباس زیر یک زن را که با دوستانش برای تفریح به کلوپ وارد شده بود، لمس کرده و مرتکب تعرض به حریم شخصی افراد شده است. این دادگاه تا تکمیل شدن تحقیقات، جزئیات بیشتری را فاش نخواهد کرد اما از طرف مقابل، آلوس مدعی شده او با جمعی از دوستانش برای تفریح راهی کلوپ شده و هرگز مرتکب چنین جرمی نشده است.
رد اتهامات توسط آلوس
آلوس تمامی اتهامات را قاطعانه رد می‌کند. کاپیتان باتجربه برزیل که در دیدار مقابل کامرون، تبدیل به مسن‌ترین بازیکن تاریخ برزیل در جام‌جهانی شد، در این رابطه گفته است: «من به آن کلوپ وارد شدم و کمی با دوستانم رقصیدم. لحظات بسیار شادی را تجربه کردم؛ بدون آنکه حریم شخصی سایر افراد را تحت تاثیر خودم قرار دهم. من اصلاً نمی‌دانم این زن چه کسی بوده است و او را نمی‌شناسم. به او تعرض کرده باشم؟ خیر! چطور ممکن است؟!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری