football360 logo

استارت دومینوی نقل و انتقالاتی با جا به جایی فلیکس؛ دوربرگردان کاتالونیا

22 دی 1401 ساعت 00:227 نظر
به نظر می‌رسد انتقال قرضی ژائو فلیکس به چلسی، نقطه آغازی بر دومینوی نقل و انتقالاتی خواهد بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، ژائو فلیکس پس از تمدید قرارداد خود با اتلتیکومادرید با قراردادی قرضی به چلسی پیوست و تا پایان فصل برای آبی‌های لندن به میدان خواهد رفت. این در حالی است که در روزهای گذشته، نشریات اسپانیایی از علاقه اتلتی به امضای قرارداد قرضی با ممفیس دیپای خبر داده‌اند تا مهاجم هلندی را جانشین فلیکس کنند؛ انتقالی که گفته می‌شود بارسا از آن استقبال خواهد کرد. با توجه به این که قرارداد دیپای تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، انتقال قرضی ممفیس به اتلتی و عدم علاقه بارسا برای تمدید قرارداد او، می‌تواند آخرین روزهای حضور دیپای در اسپاتیفای نوکمپ را رقم بزند. این در حالی است که بارسا ابتدای فصل برای خروج مهاجم هلندی تلاش کرد و گفته می‌شد او مذاکراتی را با یوونتوس داشت اما در نهایت در گردشی ۱۸۰ درجه‌ای، اعلام کرد در صورتی از باشگاه جدا می‌شود که این انتقال به صورت آزاد انجام شود. همه این خبرها با ادعای جالب جرارد رومرو همراه شد تا دومینوی نقل و انتقالاتی تکمیل شود.

بارسا در پی بازگشت اوبا

مهاجم گابنی ژانویه گذشته با انتقالی آزاد به بارسلونا پیوست و پس از سپری کردن نیم‌فصلی درخشان در ترکیب کاتالان‌ها و ثبت ۱۳ گل در ۲۳ بازی، قربانی مشکلات مالی بارسا و عدم خروج دیپای شد تا بار دیگر به فوتبال انگلیس بازگردد اما تغییرات ایجاد شده روی نیمکت مربیگری چلسی و نیمکت‌نشینی اوبا، باعث شده ساز جدایی از چلسی را کوک کند. گفته می‌شود او در این مدت ارتباط مداومی با ژاوی داشته و از بازگشت به بارسلونا استقبال می‌کند و حالا و پس از انتقال فلیکس به استمفوردبریج و احتمال خروج دیپای از ترکیب کاتالان‌ها، جرارد رومرو مدعی شده بارسا برای بازگرداندن اوبا به اسپاتیفای نوکمپ، مراوداتی را با لالیگا داشته است و امکان مالی باشگاه برای بازگشت اوبا در صورت خروج دیپای یا فرانک کسیه را جویا شده است. این در حالی است که طبق قوانین فیفا و با توجه به این که اوبامیانگ در فصل جاری رقابت‌ها برای بارسلونا و چلسی بازی کرده، مهاجم گابنی امکان حضور در تیم سوم اروپایی را نخواهد داشت و در فصل جاری فوتبال اروپا، تنها می‌تواند برای یکی از این 2 تیم به میدان برود.

اما و اگرها پیش روی انتقال

«متئو آلمانی» پیش از این مدعی شده بود قوانین بازی جوانمردانه مالی لالیگا به بارسلونا اجازه حضور در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی را نخواهد داد و این مساله چندی پیش توسط لاپورتا هم تکرار شد. علاوه بر این، ژاوی چندی پیش اعلام کرد از ترکیبی که در اختیار دارد راضی است و امکان حضور بازیکنی جدید در ترکیب را رد کرده بود اما هیچ یک از این 3 نفر، احتمال خروج بازیکنان را مطرح نکرده بودند و حالا با توجه به خروج احتمالی دیپای، احتمال این که بارسا اجازه ثبت قراردادی جدید (به صورت قرضی یا آزاد) را دریافت کند، وجود خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری