football360 logo

دوئل جذاب «مورایس» و «فکری» در اصفهان؛ حداقل 2 تیم لیگ برتری امروز حذف می‌شوند!

21 دی 1401 ساعت 10:425 نظر
در ادامه دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی امروز (چهارشنبه) 8 مسابقه برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، روز گذشته مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی به سختی توانست از سد ون‌پارس اصفهان بگذرد و خود را به جمع 16 تیم برتر برساند. در مسابقات روز گذشته خبری از خلق شگفتی‌ها نبود و تیم‌های آلومینیوم اراک، هوادار، گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان توانستند به سلامت از این مرحله عبور کنند و در دوئل تیم‌های لیگ دویی هم نود ارومیه برنده شد تا تکلیف 6 تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شود.

رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی امروز (چهارشنبه) دنبال می‌شود و قرار است 8 مسابقه دیگر هم برگزار شود تا با برگزاری دیدارهای امروز، شمار تیم‌های صعود کرده به مرحله یک‌هشتم نهایی، به عدد 14 برسد و سرنوشت صعود 2 تیم هم قرار است فردا (پنجشنبه) مشخص شود.

«فکری» در بازگشت به نقش جهان تلافی می‌کند؟

سپاهان اصفهان و سایپا تهران برگزارکننده مهم‌ترین مسابقه امروز هستند. سپاهان در پایان نیم‌فصل نخست با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر در جایگاه دوم به کار خود پایان داد و سایپا تهران هم پایین‌تر از شمس‌آذر قزوین در جدول لیگ یک، تیم دوم جدول است. شاگردان محمود فکری یکی از تیم‌های موفق فصل جاری لیگ یک هستند و امروز در اصفهان به دنبال خلق یک شگفتی برابر طلایی‌پوشان هستند.

فکری از اصفهان خاطرات خوبی به یاد ندارد و باخت در مقابل سپاهان در اصفهان باعث پایان عمر حضور او در تیم استقلال به عنوان سرمربی شد و حالا این سرمربی باتجربه به دنبال تلافی است. البته که خودروسازان قرار است با ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقات لیگ به میدان بیایند و آن‌سوی میدان ژوزه مورایس اعلام کرده که قصد دارد برای رسیدن طلایی‌پوشان اصفهانی به جمع 16 تیم برتر از تمام توان تیمش استفاده کند و به نظر می‌رسد امروز از ساعت 16 دوئل جذابی میان 2 تیم در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان شکل گیرد.

لیگ برتری‌ها و 2 بازی سرنوشت‌ساز

مس رفسنجان امروز از ساعت 14 در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان محمد ربیعی و مهدی تارتار در ئیم‌فصل نخست لیگ برتر نمایش‌های خوبی را از خود به‌جای گذاشتند و حالا در مسابقه امروز باید یک تیم برنده شود تا اولین تیم لیگ برتری حذف‌شده از رقابت‌های فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران مشخص شود. به جز مصاف مس و ذوب‌آهن، تیم‌های ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان هم باید امروز برابر هم به میدان بروند، 2 تیمی که هفته گذشته در لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی کردند و ملوان توانست با یک گل به پیروزی برسد و حالا در دیداری تکراری در انزلی، امروز این 2 تیم برابر هم به میدان می‌روند.

در سایر دیدارهای امروز، آرمان‌گهر سیرجان میزبان استقلال ملاثانی است و 2 تیم لیگ یکی امروز مقابل قرار خواهند گرفت. پیکان تهران در یکی از دیدارهای حساس امروز میزبان استقلال خوزستان است، نساجی مازندران برابر فجرسپاسی شیراز به میدان می‌رود، پارس جنوبی جم در دیداری معوقه مقابل ایمان سبز شیراز قرار خواهد گرفت و تیم‌های شهرداری همدان و دریای کاسپین بابل هم دیگر مسابقه امروز را برگزار می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری