football360 logo

رویای ال کلاسیکو در فینال محقق شد؛ به وقت انتقام!

23 دی 1401 ساعت 01:4634 نظر
بارسلونا هم مانند رئال مادرید با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال سوپرجام اسپانیا رسید.
به گزارش فوتبال 360، برنده دومین نیمه‌نهایی سوپرجام فوتبال اسپانیا هم در پایان 120 دقیقه مشخص نشد تا ضربات پنالتی، دیگر تیم فینالیست را معرفی کند. شب گذشته، رئال مادرید با برتری در ضربات پنالتی از سد والنسیا گذشت و حالا نوبت بارسلونا بود تا با غلبه بر قهرمان جام حذفی فصل گذشته از ضربات پنالتی به استقبال ال کلاسیکو برود.
درحالی که سومین دوره سوپرجام فوتبال اسپانیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود، رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب از ساعت 22:00 به وقت تهران به میزبانی استادیوم ملک فهد ریاض به مصاف هم خواهند رفت تا هواداران فوتبال شاهد یک ال کلاسیکوی جذاب برای فتح جام با چاشنی فرصت انتقام بارسلونا از رقیب سنتی باشند.
همان استادیوم، همان شهر، عرصه‌ای متفاوت
سال گذشته، همین استادیوم شاهد مصاف 2 تیم در مرحله نیمه‌نهایی بود. بارسلونا به‌عنوان قهرمان جام حذفی و رئال مادرید به‌عنوان نایب قهرمان لالیگا پا به این مسابقات گذاشته بودند و در نهایت این رئال مادرید بود که موفق به شکست دادن بارسلونا، صعود به دیدار فینال و در نهایت قهرمانی شد. درحالی که بارسلونا 2 بار در جریان دیدار، بازی عقب افتاده را به تساوی کشید در نیمه نخست وقت‌های اضافه، فده والورده گل برتری کهکشانی‌ها را وارد دروازه بلوگرانا کرد و آبی‌واناری‌ها دیگر موفق به پاسخ دادن این گل نشدند.
فرصت را غنیمت بشمار
حالا در شرایطی 2 تیم یکشنبه شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که رئال 24 ساعت بیشتر از بارسلونا استراحت داشته و در صورت تکرار پیروزی، تعداد قهرمانی‌هایش در تاریخ این مسابقات را با تعداد قهرمانی‌های بارسلونا برابر خواهد کرد. از طرف مقابل اما ژاوی که تنها یک پیروزی تا فتح نخستین جام دوران مربیگری‌اش در بارسلونا فاصله دارد به هیچ عنوان راضی به شکست نخواهد شد؛ بخصوص این که شاگردانش فرصت انتقام از رئال را این بار در دیدار فینال غنیمت خواهند شمرد. تیم پیروز در این دیدار در حالی که رئال و بارسا مدعیان اصلی فتح لالیگا در فصل جاری هستند با روحیه‌ای مضاعف مسابقاتش را از سر خواهد گرفت و هر تیمی پیروز این مصاف حساس در خاک ریاض باشد با یک تیر 2 نشان زده و علاوه بر فتح جام، روحیه‌ای مضاعف برای ادامه مسابقات فشرده داخلی خواهد گرفت.
تقابل بهترین خط دفاع با خطرناک‌ترین خط آتش
بارسلونا در دیدار مقابل بتیس، ترک عادت نکرد و همچون 8 دیدار گذشته رودررو، دروازه‌اش را مقابل بتیس باز شده دید. شاگردان ژاوی که این فصل بهترین خط دفاعی را در میان تیم‌های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی در اختیار دارند در این دیدار خط دفاعی‌ پر اشتباهی داشتند و تکرار چنین اشتباهاتی مقابل خط آتش رئال که بهترین مهره‌های فاز تهاجمی در فوتبال اسپانیا را در اختیار دارد، جام را از آن ها دور و دورتر خواهد کرد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری