football360 logo

5 بازیکن برتر سپاهان؛ سرخابی‌های سابق!

25 دی 1401 ساعت 17:3021 نظر
بهترین بازیکنان سپاهان در نیم‌فصلی که گذشت براساس نمرات متریکا کدام بازیکنان بودند؟

به گزارش فوتبال 360؛ نتایج سپاهان در نیم‌فصل نخست و افت‌و‌خیز این تیم به قدری بود که شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیم ژوزه مورایس قرار است در بین 3 تیم برتر جدول نیم‌فصل اول را به پایان برساند اما با این‌‌حال طلایی‌پوشان توانستند به این مهم دست پیدا کنند و امیدوار باشند که در نیم‌فصل دوم با هماهنگ شدن تیم، نگاه‌شان به قهرمانی را حفظ کنند. بهترین بازیکنان سپاهان در این فصل چه کسانی بودند؟

رامین رضاییان

بهترین بازیکن سپاهان در این فصل دیدن نامش داغ دل پرسپولیسی‌ها را زنده می‌کند! با این که دانیال اسماعیلی‌فر به جای رامین رضاییان به پرسپولیس آمد اما رامین رضاییان توانست در تیم جدیدش عملکرد بهتری از همتای خود داشته باشد. رامین رضاییان با 3 گل و 3 پاس گل به همراه شهریار مغانلو موثرترین بازیکن سپاهان در این فصل بوده است. بازیکنی که در ارسال پاس کلیدی رتبه اول و در شوت در چارچوب رتبه دوم را دارد که برای یک دفاع راست آماری فوق‌العاده است.

شهریار مغانلو

شهریار مغانلو هم آماری مشابه رامین رضاییان داشته و توانسته در خط حمله سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد تا پرسپولیسی‌های سابق حسابی در سپاهان کولاک کرده باشند! البته شهریار مغانلو علاوه بر گل‌هایی که زده موقعیت‌های زیادی را هم از دست داده است و برای اینکه سپاهان در کورس قهرمانی باقی بماند، او باید در نیم‌فصل دوم موقعیت‌های بیشتری را تبدیل به گل کند.

مسعود ریگی 

سومین بازیکن برتر سپاهان هم بازیکن سابق استقلال است. بازیکنی که در استقلال هم عملکرد خوبی داشت و در سپاهان زیرنظر ژوزه مورایس توانست به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شود. او یک گل زده و 2 پاس گل داده. حضور او در رده اول تکل‌زنان سپاهان اهمیت حضورش در میانه میدان را نشان می‌دهد. 

فرشاد احمدزاده

بازیکن سپاهان این فصل در قامت یک پاسور ظاهر شده است و با 4 پاس گل بهترین پاسور طلایی‌پوشان بوده است. احمدزاده برخلاف پاس گل دادن در گل‌زدن ناکام بوده و با اینکه شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریفان روانه کرده اما نتوانسته گلی به‌ثمر برساند. یکی از نقاط مثبت فرشاد احمدزاده برای سپاهان این بوده که خطاهای زیادی برای تیمش گرفته و این خطاها با حضور بازیکنانی مانند رامین رضاییان یک نعمت برای این تیم است. 

پیام نیازمند

سپاهان توانست تعداد گل‌های خورده در نیم‌فصل اول را یک‌رقمی نگه دارد. پیام نیازمند یک پاس گل هم به نام خودش ثبت کرده است! نیازمند در 5 بازی آخر فقط یک گل خورد و با این عملکرد کمک زیادی به رسیدن سپاهان به رتبه دوم انجام داد. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری