football360 logo

پایان کار شجاعی در نساجی با یک قهرمانی؛ مسن‌ترین بازیکن و گلزن

25 دی 1401 ساعت 14:4710 نظر
مسعود شجاعی در تعطیلات نیم فصل از نساجی جدا شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مسعود شجاعی بازیکن باسابقه فوتبال ایران از نساجی جدا شد. این بازیکن در سال‌های پایانی دوران بازیگری خود از تراکتور به این تیم ملحق شد و یک فصل و نیم در نساجی بازی کرد. شجاعی در مجموع در ۳۱ مسابقه برای این تیم به میدان رفت و ۲ گل زد و ۴ پاس گل داد.

عصای دست ساکت، مرد نیمکت‌نشین مطهری

مسعود شجاعی، فصل گذشته جزو بازیکنان تاثیرگذار نساجی بود و از ۳۵ بازی این تیم در لیگ و جام حذفی در ۲۶ بازی به میدان رفت که از این بین در ۲۴ مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشت. در این فصل، با جدایی ساکت الهامی و حضور حمید مطهری، نقش این بازیکن کم‌رنگ‌تر شد. شجاعی از مجموع ۱۷ بازی نساجی در این فصل تنها در ۴ بازی فرصت بازی پیدا کرد که در هر ۴ بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و فقط ۷۱ دقیقه بازی کرد. این حضور ضعیف باعث شد تا کاپیتان سابق تیم ملی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. از هوادار به عنوان مقصد بعدی شجاعی نام برده می‌شود  تا دوباره شجاعی زیر نظر الهامی کار کند.

رکوردهای مسعود در نساجی

مسعود شجاعی به همراه حامد شیری، اولین کاپیتان‌هایی هستند که در تاریخ طولانی این باشگاه جام قهرمانی در سطح ایران را بالای سر برده‌اند. شجاعی فصل گذشته در قهرمانی این تیم در جام‌حذفی در کنار نساجی بود. شجاعی برای آخرین بار در هفته دوزادهم در بازی نساجی و صنعت نفت آبادان به میدان رفت و با ۳۸ سال و ۶ ماه سن مسن‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه در لیگ برتر لقب گرفت. آخرین گل شجاعی در بازی فصل گذشته نساجی و پدیده مشهد در هفته ۲۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این بازیکن درموقع زدن این گل ۳۷ سال و ۸ ماه سن داشت و پیرترین گلزن تاریخ نساجی در لیگ برتر محسوب می‌شود. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری