football360 logo

چراغ قرمز برای مادرید؛ کهکشانی‌ها در خواب زمستانی

26 دی 1401 ساعت 15:4615 نظر
پس از شکست در فینال سوپرجام، شرایط رئال مادرید وارد مرحله بحرانی شده است.

به گزارش فوتبال 360، یکشنبه شب گذشته رئال مادرید در ادامه ناکامی‌های خود در سال 2023 در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف رقیب دیرینه خود رفت و با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف، بازی را 3 بر یک به شاگردان ژاوی واگذار کرد تا چراغ قرمز در اردوی کهکشانی‌ها به طور رسمی شروع به چشمک زدن کند.

نمایش ضعیف رئال؛ اولین جام ژاوی با بارسا

پیروزی سخت برابر وایادولید و سپس شکست برابر ویارئال در لالیگا و حالا شکست برابر بارسلونا که شاید با حذف برابر ویارئال در جام حذفی کامل شود، روند رو به افولی است که مدافع عنوان قهرمانی اروپا و لالیگا با آن مواجه شده است. شکست برابر بارسلونا در حالی اتفاق افتاد که رئالی‌ها در دیدار نیمه نهایی برابر والنسیا به سختی و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شده بودند. اشتباهات بچگانه در خط دفاعی که نمونه‌ای از آن در گل اول بارسلونا در دیدار یکشنبه شب قابل رویت است و عدم توانایی لازم در فاز هجومی که نمونه بارز آن ثبت اولین شوت درون چهارچوب مادریدی‌ها در دقیقه 69 دیدار شب گذشته بود، بخشی از مهمترین نقاط ضعف تیم آنچلوتی به حساب می‌آید.
جدا شدن کاسمیرو از جمع کهکشانی‌ها بسیار راحت‌تر از آن اتفاق افتاد که به نظر برسد کسی به عواقب آن فکر کرده باشد. اما نبود این برزیلی سخت‌کوش که این روزها با نمایش ضعیف کاماوینگا همراه شده به خوبی در میانه میدان حس می‌شود. هرچند شوامنی در شرایط بهتری از کاماوینگا به سر می برد اما تاثیرگذاری کاسمیرو در میانه میدان، موضوعی انکارناپذیر برای رئال مادرید به شمار می‌رفت.
رئال مادرید در ادامه فصل دچار مشکلات بیشتری در خط حمله خود که به آمادگی بنزما متکی است؛ خواهد شد. خستگی مفرط تونی کروس و لوکا مودریچ که جام جهانی سنگینی را پشت سر گذاشت، ضعف خط میانی را به همراه خواهد داشت و افت کارواخال، ضعف مندی و سردرگمی آلابا و رودیگر به همراه عدم ثبات میلیتائو روزهای سختی را برای تیبو کورتوآ رقم خواهد زد. در این راستا توماس رونسِرو، سردبیر روزنامه آس چاپ مادرید در مطلبی به ضعف مفرط و غیرقابل قبول رئال مادرید در فاز دفاعی اشاره کرد که باعث شد جوانان آبی و اناری به راحتی برابر دروازه رئال مادرید جولان دهند. او در ادامه توقع بالا داشتن از ستاره‌های پا به سن گذاشته تیم را نادرست عنوان کرد و تنها راه برون رفت رئال مادرید از این وضعیت را یک خانه تکانی مفصل در تابستان پیش رو دانست: اتفاقی که فلورنتینو پرس چندسالی است به دلایل مختلف از جمله بازسازی سانتیاگوبرنابئو هیچ علاقه‌ای به آن نشان نمی‌دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری