football360 logo

شایعاتی که رسمیت پیدا کرد؛ «شجاعی» در تیمِ «ساکت»

27 دی 1401 ساعت 14:1723 نظر
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی رسمی به تیم هوادار تهران پیوست.

به گزارش فوتبال 360، یکی از شایعات مرتبط با بازار نقل‌وانتقالات زمستانه در روزهای اخیر، پیوستن احتمالی مسعود شجاعی به تیم هوادار بود. شجاعی که در نیم‌فصل نخست روزهای خوبی را در نساجی نگذراند، در هفته گذشته قراردادش را با تیم مازنی فسخ کرد تا به عنوان بازیکن آزاد در بازار زمستانه در جست‌وجوی تیم جدید باشد. با توجه به رابطه خوب مسعود شجاعی و ساکت الهامی، این احتمال وجود داشت که شجاعی بخواهد بار دیگر در نقش شاگرد الهامی در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان برود.

هوادار، پنجمین تیم لیگ برتری «شجاعی»

مسعود شجاعی کارش در فوتبال باشگاهی ایران را به صورت حرفه‌ای در تیم صنعت‌نفت آبادان آغاز کرد و سپس دوره 3 ساله‌ای را در سایپا تهران گذراند و راهی الشارجه امارات شد و از آنجا مسیر حضور شجاعی در فوتبال اروپا آغاز شد. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در اوساسونا و لاس‌پالماس را در فوتبال اسپانیا دارد، در لیگ ستارگان قطر هم تجربه بازی دارد و برای تیم‌های الغرافه و الشحانیه به میدان رفته است.

شجاعی بعد از اسپانیاگردی و حضور در لیگ ستارگان قطر، در تصمیمی تازه به لیگ یونان رفت و 2 سال را هم در لیگ این کشور در تیم‌های پانیونیوس و آاِک آتن گذراند و بعد از آن تصمیم گرفت تا به دوری 12 ساله‌اش از فوتبال ایران پایان بدهد و با توجه به پیشنهاد تراکتور، به جمع سرخ‌پوشان تبریزی پیوست.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی در تراکتور کارش را آغاز کرد که در این تیم تجربه همکاری با ساکت الهامی را به‌دست آورد و بعد از انتقال الهامی به نساجی، شجاعی هم در ادامه مسیر او راهی این تیم مازنی شد و حالا در سومین تجربه همکاری مشترک میان مسعود شجاعی و ساکت الهامی، این 2 چهره نام‌آشنای فوتبال ایران در تیم هوادار تهران کار خود را دنبال می‌کنند. شجاعی در فوتبال ایران تجربه 2 قهرمانی جام حذفی را دارد که هر 2 قهرمانی با سرمربیگری ساکت الهامی در تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران به‌دست آمده است.

هافبک 38 ساله و کهنه‌کار فوتبال ایران بعد از مذاکره با مدیران باشگاه هوادار، دقایقی قبل به توافق نهایی با آن‌ها دست پیدا کرد و در حضور ساکت الهامی، قراردادش را با بنفش‌پوشان تهرانی امضا کرد تا در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم برای تیم هوادار به میدان برود.

خط هافبک هوادار خلاق‌تر شد

مسعود شجاعی در شرایطی حضور در تیم هوادار را پذیرفت و با امضای قراردادی تا پایان فصل به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شد که تا پیش از حضور شجاعی، بازیکنانی مثل بابک مرادی و داریوش شجاعیان در خط هافبک تیم هوادار حضور داشتند و حالا اضافه شدن یک هافبک باتجربه دیگر می‌تواند به کمک بنفش‌پوشان تهرانی در ادامه فصل بیاید.

هوادار در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم، در 15 بازی توانست 17 امتیاز بگیرد و شاگردان الهامی فقط 11 بار در فروپاشی دروازه رقبا موفق بودند که ساکت الهامی امیدوار است با جذب مسعود شجاعی، مشکل بازی‌سازی در ترکیب تیمش حل‌وفصل شود. شجاعی در نیم‌فصل نخست تنها 4 بار در ترکیب نساجی به میدان رفت که توانست یک‌بار در نقش گل‌ساز بدرخشد و حالا در نیم‌فصل دوم به دنبال افزودن به شمار پاس گل‌های خود در لیگ برتر فوتبال ایران است.

شاگردان ساکت الهامی در نخستین گام از نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران، شنبه اول بهمن‌ماه در خانه پذیرای آلومینیوم اراک هستند که به احتمال فراوان در این مسابقه حساس، الهامی از ستاره تازه‌وارد تیمش رونمایی خواهد کرد و مسعود شجاعی شانس بازی در مقابل شاگردان مهدی رحمتی، که همبازی سابق او در تیم ملی بود را به‌دست خواهد آورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری