football360 logo

بنزما در آستانه تمدید قرارداد با رئال؛ عقب نشینی رئیس از استراتژی قدیمی!

27 دی 1401 ساعت 10:5625 نظر
بنزما به زودی قراردادش را با رئال مادرید تا پایان فصل آینده تمدید خواهد کرد.
به گزارش فوتبال 360 و به نقل از «فوت مرکاتو» رباینده توپ طلا که نقش اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود در پایان فصل جاری قراردادش با رئال مادرید به پایان خواهد رسید و درحالی که پیش بینی می‌شد فلورنتینو پرس طبق همان استراتژی معمول در باشگاه، او را وادار به ترک تیم کند، قرار است قراردادش با کهکشانی‌ها پس از 35 سالگی تمدید شود.
بنزما که به‌ تازگی از بازی‌های ملی بازنشسته شده و صراحتاً اعلام کرده علاقه‌مند است دوران حرفه‌ای خود را در پیراهن رئال مادرید به پایان برساند در 621 بازی موفق شده 334 گل برای رئال به ثمر برساند و در طول بیش از 13 سال حضورش در این تیم، 5 قهرمانی لیگ قهرمانان را تجربه کند. ظاهراً قرار نیست کاپیتان فعلی لوس بلانکوس به سرنوشت ستارگانی چون گوتی، رائول، کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس دچار شود که همگی پیش از 35 سالگی، مجبور به ترک باشگاه محبوبشان شدند.
فلورنتینو پرس تا پیش از این هرگز تمایل به تمدید قرارداد با ستارگان پا به سن گذاشته تیمش نشان نمی‌داد و مرز پا به سن گذاشتن و کارایی برای رئال در نظر رئیس موفق این باشگاه، 34 سالگی به نظر می‌رسید. حالا بنزما که یک ماه پیش 35 ساله شد و تا پایان ماه ژوئن با این باشگاه قرارداد داشته، قرار است قراردادش تا ژوئن 2024 تمدید شود و تولد 36 سالگی خود را نیز در سانتیاگوبرنابئو جشن بگیرد. او که سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست و محصول آکادمی این باشگاه به حساب نمی‌آمد، موفق شده در این سال‌ها 4 قهرمانی لالیگا، 2 قهرمانی جام حذفی، 4 قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی سوپرجام اروپا و 4 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها که شاید به زودی به 5 افزایش یابد را در کنار 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تجربه کند.
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری