football360 logo

معمای خط دروازه استقلال در اصفهان؛ «سا پینتو» هم مثل «فرهاد» ریسک می‌کند؟

28 دی 1401 ساعت 10:3027 نظر
مصدومیت «حسین حسینی» باعث طرح شایعات مهمی در خط دروازه استقلال شده است.

به گزارش فوتبال 360، آبی‌پوشان پایتخت بعد از برتری مقابل تراکتور در جام حذفی، در 2 روز اخیر تمرینات خود را برای آغاز نیم‌فصل دوم برگزار کرده‌اند که به جز بازیکنانی مثل عارف غلامی و محمدحسین مرادمند که همچنان دور از تمرینات گروهی تیم‌شان هستند و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند، یک مصدوم دیگر هم به جمع مصدومان استقلال اضافه شد که او کسی جز حسین حسینی نبود.

دروازه‌بان شماره یک استقلال و کاپیتان باتجربه آبی‌ها در دیدار با تراکتور برخورد نسبتاً شدیدی با رضا اسدی داشت و گفته می‌شود که او از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده و همین مسئله باعث شده تا حسینی نتواند در کنار همبازیان خود در تمرین اخیر استقلال شرکت کند. حسینی در 2 روز اخیر مشغول انجام امورات درمانی خود بوده و امیدوار است بتواند در آستانه سفر استقلال به اصفهان، در شرایط مناسبی قرار گیرد. باشگاه استقلال روز گذشته و بعد از اتمام تمرین آبی‌پوشان پایتخت درباره وضعیت حسینی اعلام کرد: «حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال امروز زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین کرد و شرایط او تحت بررسی است».

خاطره دوئل استقلال-ذوب‌آهن تکرار می‌شود؟

استقلال در هفته دوم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران در اصفهان میهمان ذوب‌آهن بود و پیش از برگزاری آن مسابقه هم اخبار ضدونقیضی درباره شدت مصدومیت حسین حسینی در فضای مجازی مطرح شده بود اما با این‌حال فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال تصمیم گرفت تا حسینی را همراه خود به اصفهان ببرد و در شرایطی که رشید مظاهری هم در فهرست آبی‌ها بود، مجیدی ریسک کرد و به دروازه‌بان شماره یک اما مصدوم تیمش میدان داد.

حسین حسینی در دیدار فصل گذشته مقابل ذوب‌آهن تنها 10 دقیقه در ترکیب آبی‌ها حاضر بود و بعد از آن به دلیل مصدومیت جای خود را به رشید مظاهری داد و او تا پایان مسابقه دروازه استقلال بود که توانست عملکرد خوبی را هم از خود به جای بگذارد. بعد از گذشته یک‌سال و در آستانه سفر دوباره آبی‌ها به اصفهان، مجدداً حسینی دچار مصدومیت شده و سرنوشت حضور او در اصفهان برای دیدار حساس مقابل سپاهان مبهم است.

توفیق اجباری برای دروازه‌بان 23 ساله آبی‌ها

علیرضا رضایی فصل گذشته در 4 بازی لیگ برتر و 3 بازی جام حذفی برای استقلال به میدان رفت که 5 کلین‌شیت داشت و 2 ‌بار دروازه او باز شد و عملکرد خوبی را از خود نشان داد. رضایی با وجود عملکرد خوب، بعد از جدایی فرهاد مجیدی به نیمکت‌نشینی مطلق در تیم استقلال تبدیل شده و حتی در برخی از دیدارها، نام او در فهرست نیمکت‌نشینان استقلال هم جای نمی‌گیرد. با وجود طرح شایعات مختلف، دروازه‌بان جوان استقلال بعد از دیدار تیمش با تراکتور اعلام کرد که می‌خواهد در جمع آبی‌پوشان پایتخت بماند.

دروازه‌بان 23 ساله استقلال در صورت تایید مصدومیت حسین حسینی و عدم سفر او به اصفهان، این شانس را دارد تا در اولین مسابقه رسمی تحت هدایت ریکاردو سا پینتو به میدان برود. رضایی در صورت فراهم شدن شرایط، باید در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل استقلال برابر سپاهان اصفهان در درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد و بدون تردید عملکرد او در این مسابقه می‌تواند در سرنوشت این دروازه‌بان جوان تاثیرگذار باشد و با توجه به عملکرد سینوسی حسین حسینی در هفته‌های اخیر، بعید نیست که رضایی با یک عملکرد درخشان بتواند جایگاه خود را در ترکیب استقلال تثبیت نماید!

آبی‌پوشان پایتخت فردا (پنجشنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان سپاهان هستند که قرار است عصر امروز آخرین وضعیت حسین حسینی مشخص شود، اما آن‌طور که شنیده می‌شود کاپیتان اول آبی‌ها در دیدار با سپاهان قادر به همراهی تیمش نیست و احتمالاً نوبت به علیرضا رضایی می‌رسد تا برای نخستین‌بار در لیگ بیست‌ودوم از دروازه استقلال حراست کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری