football360 logo

«یحیی» دست‌بردار سپاهان نیست؛ پرسپولیس به دنبال 2 ستاره طلایی‌پوش

28 دی 1401 ساعت 13:3032 نظر
سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیمش بازهم قصد دارد به سراغ خرید از تیم سپاهان برود.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در شرایطی یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود که بخش مهمی از خریدهای سرخ‌پوشان پایتخت از یکی از مهم‌ترین رقبای‌شان در مسیر قهرمانی انجام شد و با نظر مساعد یحیی گل‌محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، گیورگی گولسیانی و سروش رفیعی با جدایی از جمع تیم سپاهان تصمیم گرفتند تا در لیگ بیست‌ودوم برای پرسپولیس به میدان بروند. البته گل‌محمدی فراتر از جذب این 3 بازیکن، نیم‌نگاهی به جذب امید نورافکن و شهریار مغانلو هم داشت که مدیران سپاهان رضایت به جدایی بازیکنان تیم خود ندادند.

یحیی گل‌محمدی برای تدوین فهرست خریدهای تیمش در بازار زمستانه بازهم به سراغ تیم سپاهان رفته و با وجود آنکه از عدم انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس مطمئن شده، از مدیران باشگاه خواسته تا برای تقویت سرخ‌پوشان پایتخت در پست دفاع چپ و وینگر راست، به سراغ جذب امید نورافکن و محمدرضا حسینی بروند و امیدوار است بتواند با جذب این 2 بازیکن و البته یک مهاجم خارجی، ترکیب پرستاره تیمش را تکمیل کند.

نیمکت‌نشینی‌های سریالی راه را برای «حسینی» باز می‌کند؟

محمدرضا حسینی وینگر باتجربه و 32 ساله سپاهان که فصل گذشته از جمله بازیکنان مورد اعتماد محرم نویدکیا بود و توانست 2 گل ارزشمند برای طلایی‌پوشان اصفهانی به‌ثمر برساند و در لیگ بیستم با ثبت یک عملکرد رویایی توانست 7 گل بزند و 2 گل بسازد، به درهای خروجی سپاهان نزدیک شده و نتوانسته رضایت ژوزه مورایس را جلب کند.

حسینی در نیم‌فصل نخست تنها در 6 مسابقه در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشت و در 5 بازی هم به عنوان یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه شد اما با کارنامه صفر گل زده و صفر پاس گل به کار خود در نیم‌فصل اول پایان داد. با وجود این عملکرد در لیگ بیست‌ودوم، یحیی گل‌محمدی معتقد است که برای تقویت تیمش در فاز تهاجمی به محمدرضا حسینی نیاز دارد و باید دید در ادامه خریدهای پرسپولیس از سپاهان آیا انتقال حسینی به جمع شاگردان گل‌محمدی نهایی خواهد شد یا خیر.

بمب زمستانه می‌ترکد؟

امید نورافکن بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است و سرمربی پرسپولیس بارها برای جذب او در پنجره‌های نقل‌وانتقالات تلاش کرده اما تلاش‌های او سرانجام خوبی نداشته و به نتیجه نرسیده است. بعد از ناکامی در جذب نورافکن در ابتدای لیگ بیست‌ودوم، حالا بار دیگر یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا شرایط امید نورافکن را مورد بررسی قرار دهند چون سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت معتقد است که برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش، گزینه‌ای بهتر از مدافع سابق استقلال وجود ندارد!

نورافکن در نیم‌فصل نخست با 2 گل زده و یک پاس گل عملکرد خوبی را در ترکیب سپاهان داشت و بعید به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس در بازار زمستانه به جدایی او رضایت بدهد. نکته مهم درباره امید نورافکن توانایی او در بازی در چند پست مختلف از جمله دفاع میانی، دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک میانی و هافبک چپ است که باعث شده تا یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند به جذب او شود و سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در تلاش است تا پروژه نافرجام خود در سالیان اخیر را به سرانجام برساند و تجربه همکاری با نورافکن را در پرسپولیس به‌دست آورد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری