football360 logo

«پاکدل»، اولین خروجی رسمی پرسپولیس در زمستان؛ در انتظار بازگشت به خانه؟

28 دی 1401 ساعت 19:1362 نظر
با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، «حامد پاکدل» از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شد.

به گزارش فوتبال 360، با آغاز پنجره نقل‌وانتقالات زمستانه، یحیی گل‌محمدی لیست بازیکنان مدنظرش برای تقویت تیم پرسپولیس را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد و در نقطه مقابل، فهرستی از بازیکنانی که برای حضور در نیم‌فصل دوم نیازی به آن‌ها ندارد را هم گل‌محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده است که در سرلیست بازیکنان مازاد، نام حامد پاکدل به چشم می‌خورد.

یحیی گل‌محمدی عصر امروز در شرایطی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد که مطابق درخواست او، خبری از حضور حامد پاکدل در تمرین سرخ‌پوشان پایتخت نبود و به نظر می‌رسید که او همزمان با تمرین تیمش در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم و دیدار با ذوب‌آهن به ساختمان باشگاه رفته تا برای قطع همکاری با مدیران پرسپولیس به توافق برسد.

پایان کار «پاکدل» با 5 گلِ لیگ برتری

حامد پاکدل یکی از خریدهای پرسپولیس پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم بود و او طی توافقی که مدیران باشگاه‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران داشتند، پاکدل به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست و در نخستین گام توانست شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌دست آورد اما پا قدم پاکدل خوب نبود و نتوانست او در دیدار برابر استقلال تاجیکستان و سپس الهلال عربستان گلزنی کند اما با این وجود مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس امیدوار به درخشش در لیگ بیست‌ویکم بود.

پاکدل که روزهای خوبی را در آلومینیوم اراک گذراند، به تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌ویکم تبدیل شد و توانست در 12 بازی به عنوان یار جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و تجربه 4 حضور در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت را هم در فصل گذشته به‌دست آورد که پاکدل در 12 بازی حضورش به عنوان یار تعویضی، موفق شد 3 بار گل بزند و در 4 بازی که در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به میدان رفت هم 2 بار موفق به گلزنی شد تا لیگ بیست‌ویکم را با به‌ثمر رساندن 5 گل به پایان برساند.

مهاجم 31 ساله پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم نتوانست به روند خوبش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ادامه بدهد و حضور مهاجمی مثل یورگن لوکادیا باعث نیمکت‌نشینی او شد و حامد پاکدل در 7 بازی هم که یحیی گل‌محمدی به عنوان یار جانشین به او اعتماد کرد، نتوانست در نقش گلزن در ترکیب پرسپولیس بدرخشد تا بعد از 1.5 فصل حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، پاکدل به پایان راه همکاری خود با پرسپولیس برسد.

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در خبری رسمی در واکنش به قطع همکاری با حامد پاکدل اعلام کرد: «حامد پاکدل عصر امروز و طی جلسه با مدیران باشگاه، برای جدایی از پرسپولیس در نیم‌فصل به توافق رسید و رسما از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد. پاکدل در این جلسه همه مطالباتش از پرسپولیس را بخشید. باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از زحمات این مهاجم با اخلاق، برای او در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت دارد».

مهاجم سابق پرسپولیس در انتظار تایید «رحمتی»؟

حامد پاکدل پیش از حضور در پرسپولیس، سابقه بازی در لیگ برتر را در پیراهن تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، صنعت‌نفت آبادان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک داشت و که بهترین دوره پاکدل در آلومینیوم رقم خورد و او توانست در لیگ بیستم، 10 بار برای تیم اراکی گل بزند و نقش کلیدی در ترکیب آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی داشت.

آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌ودوم در خط حمله کارنامه قابل‌قبولی ندارد و شاگردان مهدی رحمتی در 15 بازی تنها 8 بار موفق به گلزنی شده‌اند و گفته می‌شود سرمربی آلومینیوم برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال جذب مهاجم است و با توجه به قطع همکاری پاکدل با پرسپولیس، به نظر می‌رسد که گزینه اول آلومینیوم برای تقویت خط حمله، کسی جز مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت نباشد و بعید نیست که طی روزهای آینده حامد پاکدل بار دیگر با مدیران آلومینیوم به توافق برسد تا بعد از یک فصل دوری از اراک، مجدداً به جمع سفیدوسبزپوشان بازگردد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری