football360 logo

خبرهای داغ در مورد مردی که هنوز وارد میدان نشده؛ رد 3 پیشنهاد بزرگ!

28 دی 1401 ساعت 15:1230 نظر
اکیپ ادعا می‌کند؛ اسطوره فوتبال فرانسه 3 پیشنهاد کاری را رد کرده است.

به گزارش فوتبال 360، غائلۀ حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه که تبعات جنجالی در فدراسیون فوتبال این کشور هم داشت هنوز کاملا فرو ننشسته که این سرمربی و بزرگ و موفق با شایعات جدیدی مواجه می‌شود. نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی است زیدان 3 پیشنهاد سرمربیگری توسط تیم‌های برزیل، آمریکا و پرتغال را رد کرده و هنوز مقصد بعدی او مشخص نیست. رد کردن پیشنهاد پرتغال و آمریکا شاید برای مردی مانند زیدان راحت‌تر از نه گفتن به برزیلی‌هایی است که برای به خدمت گرفتن سرمربی سابق رئال مادرید قید سنت‌های قدیمی و چارچوب همیشگی خود را هم زدند و تصمیم گرفتند سلسائو با یک سرمربی غیر وطنی کار کند. اگر چه این خبر فعلا در حد شایعه از سوی اکیپ مطرح شده اما بی‌خبری و سکوت زیدان دستکم بخشی از آن را تایید می‌کند.

نه گفتن به برزیل

انسان‌های موفق برای آیندۀ کاری خود برنامه دارند و این برنامه‌ریزی و نظم شاید دیگران را در مورد تصمیمات آن‌ها حیرت‌زده کند. زیدان که یک بار با نه گفتن به پیشنهاد اغوا کنندۀ پاری‌سن‌ژرمن ثابت کرده بود برنامۀ کاری و آیندۀ پیش‌بینی شده از هر چیزی برایش مهم‌تر است اکنون با جواب رد دادن به پیشنهاد جذاب هدایت پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی بار دیگر نشان داد هیچ شرایط ایده‌آل یا نیمکت وسوسه‌انگیزی نیست که او را از اهداف و برنامه‌هایش دور کند. او با رد پیشنهاد برزیل که کمابیش در رسانه‌ها هم بازتاب پیدا کرده بود، مخاطبانش را حیرت‌زده کرده و اکنون اکیپ می‌گوید این تنها نه بزرگ زیدان نبوده و مرد فرانسوی از هدایت پرتغال و آمریکا نیز سر باز زده است. آینده سرمربی موفق رئال مادرید باز هم پیچیده‌تر شد.

آینده‌ای مبهم و نامعلوم

برخی لیورپول را پس از برکناری یورگن کلوپ مقصد او می‌دانند. برخی دیگر یوونتوس را خانه‌ای منتظر ستاره سابق تیم خود قلمداد می‌کنند. عده‌ای معتقدند او منتظر پایان کار آنچلوتی در رئال و بازگشت به سانتیاگو برنابئوست و خبرها و شایعاتی از این دست رسانه به رسانه در مورد آینده زین‌الدین  زیدان منتشر می‌شود. با این وجود هیچ کدام از این اخبار و شایعات منابعی به اتکای نشریه اکیپ نداشته‌اند و فعلا موثق‌ترین خبر در مورد او همین رد کردن پیشنهاد 3 تیم ملی مطرح است. دوران دوری زیدان از نیمکت سرمربیگری دارد به درازا می‌کشد و هواداران مرد فرانسوی دوست ندارند بیش از این قهرمان خود را دور از میادین ببینند. زیدان مانند یک ستارۀ دنباله‌دار عملکردی غیرمنتظره و ناگهانی در دنیای مربیگری دارد و درست مثل زمان کارش در رئال مادرید یا حتی دوران فوتبالش در تیم‌های سابق او مردی است که حرکت بعدی‌اش را نمی‌توان حدس زد. او ناگهان از راه می‌رسد و به تلاش برای کنار زدن رقبا می‌پردازد. زیدان عادت دارد برای اهالی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی باشد؛ مخصوصا اکنون که مورد بی‌مهری فدراسیون فوتبال فرانسه هم قرار گرفته و احتمالا مصمم است تا قابلیت‌های خود را به آن‌ها ثابت کند. در بین باشگاه‌هایی که ممکن است به دنبال پیدا کردن یک سرمربی بزرگ برای جانشینی سرمربی فعلی خود باشند، شاید لیورپول بزرگ‌ترین گزینه و جذاب‌ترین آن‌ها برای زین الدین زیدان به شمار بیاید و باید دید قرمزها در مورد آینده کاری با کلوپ چه تصمیمی خواهند گرفت. با این حال هر اتفاقی هم بیفتد، حرکت بعدی زیدان باز هم ناگهانی و غیر منتظره خواهد بود. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری