football360 logo

برگ برنده «مورایس» در بازی بزرگ هفته؛ بمب‌افکن

30 دی 1401 ساعت 13:5620 نظر
بهترین بازیکن استقلال و سپاهان کسی بود که یک گل زیبا در این بازی به‌ثمر رساند.

به گزارش فوتبال 360، برای بردن بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز باید یک ستاره داشته باشید. بعضی از بازی‌ها ستاره‌ای می‌خواهد تا تیمش را برنده یک بازی بزرگ کند. سپاهان هم در بازی مقابل استقلال از همین قانون پیروی کرد و برنده این بازی مهم شد. اگر بازی‌های قبلی سپاهان را مرور می‌کردیم، شاید حدس زدن نام ستاره این بازی کار سختی بود. بازیکنی که فصل گذشته را به عنوان یک ستاره به پایان برد اما فصل جدید به نظر می‌رسید که فصل او نیست. نیمکت‌نشینی امید نورافکن در سپاهان با حضور ژوزه مورایس و از دست دادن جام‌جهانی توسط یک پرتغالی دیگر روزهای بدی را برای ستاره فصل گذشته لیگ برتر رقم زد.

در ابتدای فصل به نظر نمی‌رسید که میلاد زکی‌پور بتواند رقیب جدی برای بازیکن ملی‌پوش سپاهانی‌ها در دفاع چپ باشد. به خصوص اینکه زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که مورایس اعتقادی به زکی‌پور نداشته و حتی درخواست جدایی او را هم داشته است. با شروع فصل اما داستان به صورت دیگری پیش رفت. زکی‌پور در ترکیب اصلی قرار گرفت و نورافکن به یک بازیکن تعویضی تبدیل شد. پیش‌بینی می‌شد که اتفاقات قبل از جام‌جهانی شرایط را برای نورافکن بدتر کند اما این‌طور نشد و او باز هم پیش‌بینی‌ها را برهم زد. نورافکن با تغییر پست و بازی در خط میانی گام‌به‌گام به روزهای خوبش بازگشت و در بازی با سپاهان تکمیل این روند را با سه امتیاز شیرین برای زردپوشان جشن گرفت.

نورافکن با یک گل استثنایی و یک شوت از داخل زمین خودی یکی از عجیب‌ترین گل‌های این فصل را به‌ثمر رساند و تیمش را جلو انداخت. 2 شوت دیگر هم به سمت دروازه آبی‌ها انجام داد که منجر به گل نشد. 2 پاس کلیدی داد و چند عملکرد دفاعی هم به نامش ثبت شد. او براساس نمرات «متریکا» عنوان بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کرد تا مشخص شود که تاثیرش در این برد بیش از یک گل زیبا بوده است. درخشش نورافکن نه تنها این 3 امتیاز حساس را به حساب سپاهان واریز کرد که نوید روزهای بهتری را با بازگشت آقای ستاره به این تیم خواهد داد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری