football360 logo

برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی «تارتار»؛ از بازگشت مدافع سابق تا جذب وینگر پیشین پرسپولیس

29 دی 1401 ساعت 12:303 نظر
سرمربی ذوب‌آهن در نظر دارد 3 بازیکن دیگر را برای تقویت تیمش در بازار زمستانه به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبال 360، ذوب‌آهن اصفهان با هدایت مهدی تارتار در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم عملکرد نسبتاً خوبی داشت و ذوبی‌ها تنها در 3 مسابقه به عنوان تیم بازنده از میدان مسابقه خارج شدند. سبزپوشان اصفهانی البته در کسب پیروزی هم ناکام بودند و شمار بردهایشان هم روی عدد 3 در پایان نیم‌فصل اول باقی ماند اما 9 تساوی به‌دست آمده باعث شد تا ذوب‌آهن در رتبه دهم جدول قرار بگیرد.

تارتار برای اضافه شدن تیمش به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول به دنبال آن است که ترکیب تیمش را تقویت کند و در این زمینه فهرست خود را به مدیران باشگاه ارائه کرده است. ذوب‌آهن فردا باید برابر پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم قرار بگیرد که تا الان تنها خرید سامان نریمان‌جهان نهایی شده و او می‌تواند فردا برابر سرخ‌پوشان پایتخت در صورت صلاحدید تارتار به میدان برود اما به جز نریمان‌جهان، بازیکنان دیگری هم مدنظر سرمربی ذوب‌آهن هستند که به نظر می‌رسد تا هفته آینده به فهرست این تیم اضافه خواهند شد.

برنامه‌های ویژه برای ترمیم خط دفاعی

ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست در 15 بازی، 10 گل دریافت کرد اما با وجود این عملکرد، مهدی تارتار به دنبال تغییر و تحولات در خط دفاعی تیمش است. او نام آرمان قاسمی و محمدعلی فرامرزی را در فهرست مازاد تیمش قرار داده و به آن‌ها اعلام کرده که می‌توانند برای دریافت رضایت‌نامه خود با مدیران باشگاه وارد مذاکره شوند و در نقطه مقابل از مدیران ذوب‌آهن خواسته تا شرایط حضور مهران درخشان‌مهر را در جمع سبزپوشان اصفهانی فراهم آورند.

درخشان‌مهر بازیکن آکادمی ذوب‌آهن است که در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد و سپس به فولاد خوزستان رفت و در حال حاضر هم در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی حضور دارد اما نیمکت‌نشینی‌های مدافع سابق ذوب‌آهن در گل‌گهر باعث شده تا خود او هم به دنبال دریافت رضایت‌نامه‌اش باشد و مهدی تارتار با آغوشی باز چشم‌انتظار بازگشت مهران درخشان‌مهر به تیمش است تا با حضور او، سمت چپ خط دفاعی تیمش را تقویت کند.

«معصومی» جانشین «سلطانی‌مهر» می‌شود

عرفان معصومی که سابقه پوشیدن پیراهن شهرخودرو خراسان را در لیگ برتر دارد، برای گذراندن خدمت سربازی‌اش به تیم فجرسپاسی رفت که توانست عملکرد خوبی را در این تیم داشته باشد اما حالا معصومی در نقل‌وانتقالات زمستانی به دنبال جدایی از این تیم لیگ یکی است و می‌خواهد به لیگ برتر بازگردد و عملکرد خوب او مورد توجه مهدی تارتار قرار گرفته است.

معصومی که توانایی بازی در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی را دارد، در شرایطی مورد توجه تارتار است که سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پست هافبک دفاعی نام محمد سلطانی‌مهر را در فهرست مازاد تیمش قرار داده و امیدوار است با نهایی‌شدن توافقات میان باشگاه ذوب‌آهن و عرفان معصومی، از این بازیکن باتجربه در پست هافبک دفاعی به جای سلطانی‌مهر استفاده کند.

«سیف‌اللهی» دوباره در تیم «تارتار»؟

مهدی تارتار بعد از جذب سامان نریمان‌جهان برای تقویت خط حمله تیمش، به دنبال جذب یک بازیکن دیگر هم بوده و از مدیران باشگاه ذوب‌آهن خواسته تا با روح‌الله سیف‌اللهی وارد مذاکره شوند. سیف‌اللهی در دوره حضور تارتار در پارس‌جنوبی جم سابقه همکاری با این سرمربی باتجربه را دارد و حالا او می‌خواهد بار دیگر به لیگ برتر بازگردد و با تارتار همکاری کند.

سیف‌اللهی در فصول اخیر از روزهای اوج خود فاصله گرفته و در تیم‌هایی مثل شهرخودرو، سایپا، نفت مسجدسلیمان و چادرملوی اردکان نتوانسته نمایش‌های خوبی داشته باشد اما مهدی تارتار به دنبال آن است که با جذب شاگرد سابقش، او را در ذوب‌آهن احیا کند تا هم سیف‌اللهی به روزهای خوبش بازگردد و هم خط حمله ذوب‌آهن در شرایط خوبی قرار بگیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری