football360 logo

پیکان شکست خورد اما صدرنشین ماند/ فرصت‌سوزی به سبک پالایش‌نفت و نصر امید

30 دی 1401 ساعت 13:062 نظر
هفته هفدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با شکست صدرنشین جدول و توقف دیگر مدعیان قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش فوتبال 360، سوپرلیگ فوتسال زنان ایران امروز (جمعه) در شرایطی در هفته هفدهم پیگیری شد که بعد از اتمام مسابقات امروز باید 20 بازیکن منتخب کادرفنی تیم ملی خود را به اردوی ملی برسانند و تنها اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در مسابقات کافا 2023 آغاز می‌شود. در مهم‌ترین دیدارهای امروز، پیکان تهران در خانه میزبان ملی‌حفاری اهواز بود و در آبادان هم تیم پالایش‌نفت باید برابر نصر امید کرج قرار می‌گرفت.

قدرت‌نمایی سرمربی تیم ملی پیش از کافا 2023

ملی حفاری‌اهواز با هدایت فروزان سلیمانی که به تازگی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتسال زنان ایران منصوب شده، امروز باید در سالن شهید قیانوری تهران برابر پیکان قرار می‌گرفت. خودروسازان برای تداوم صدرنشینی خود به کسب پیروزی در خانه نیاز داشتند و آن‌سوی میدان هم ملی‌حفاری برای در امان ماندن از خطر سقوط به لیگ برتر باید در مسابقه امروز برنده می‌شد.


2 تیم در نیمه نخست نمایش پایاپایی داشتند و پیکانی‌ها توانستند با نتیجه 2 بر یک برنده به رختکن بروند اما بازیکنان ملی‌حفاری در نیمه دوم توانستند کامبک بزنند و در نهایت یک بازی جذاب و پرگل، شاگردان سلیمانی توانستند با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسند. در 2 رویارویی قبلی 2 تیم، یک مسابقه با برتری یک‌گله پیکان به پایان رسیده و دیگر دیدار 2 تیم هم با تساوی 1-1 خاتمه یافته بود.

بازی بزرگ هفته برنده نداشت

تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و نصر امید کرج که می‌توانستند با استفاده از لغزش پیکان خود را به صدر جدول سوپرلیگ فوتسال زنان برسانند، امروز در دیداری مستقیم باید برابر هم به میدان می‌رفتند. پالایش‌نفت در بازی اول با نتیجه 3 بر یک پیروز شده بود و بازی دوم 2 تیم هم با تساوی 1-1 به پایان رسید تا در مسابقه امروز تیم آبادانی میزبان باشد.

نفتی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند اما شاگردان فاطمه شریف در تیم نصر امید توانستند در ادامه نبض بازی را به‌دست بگیرند و بیشتر موقعیت گلزنی خلق کردند. با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی پرشمار، مسابقه امروز برنده نداشت و 2 تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند تا به مانند بازی دور دوم، در دور سوم هم 2 تیم با نتیجه تساوی به کار خود پایان بدهند.

در دیگر دیدارهای امروز، پویندگان صنعت فجر شیراز در صفادشت با نتیجه 9 بر 2 متحمل یک شکست سنگین دیگر شد و مس رفسنجان هم موفق شد با نتیجه 7-3  تیم هیات فوتبال نطنز را از در هم بکوبد تا هفته هفدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با ردوبدل شدن 32 گل به پایان برسد.

نتایج هفته هفدهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران

جمعه سی‌ام دی‌ماه

پیکان تهران 3-4 ملی‌حفاری اهواز

پالایش‌نفت آبادان 2-2 نصر امید کرج

رایزکو صفادشت 9-2 پویندگان صنعت فجر شیراز

مس رفسنجان 7-3 هیات فوتبال نطنز

تیم پیکان تهران با وجود تحمل دومین شکست فصل، همچنان با 39 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها است و پالایش‌نفت آبادان و نصر امید کرج با 38 امتیاز و 37 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سوپرلیگ فوتسال زنان بعد از برگزاری دیدارهای هفته هفدهم به تعطیلات فیفادی رفت و تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در مسابقات کافا 2023 آماده خواهد شد و هنوز زمان برگزاری دیدارهای هفته هجدهم از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

*عکس: کیمیا قاسم‌زاده

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری