football360 logo

دهمین برد متوالی خاتون با درخشش خانم گل/ سپاهان برد و به قهرمانی امیدوار ماند

30 دی 1401 ساعت 15:047 نظر
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با انجام 4 مسابقه و برتری تیم‌های مدعی به پایان رسید.

به گزارش فوتبال 360، بعد از دربی جذاب استان کرمان و برتری خاتون بم مقابل شهرداری سیرجان، نوبت به برگزاری رقابت‌های هفته سیزدهم رسید. رقابت‌های هفته جدید در شرایطی برگزار می‌شد که با توجه به شرایط نامشخص تیم کیان نیشابور و حذف احتمالی این تیم از چرخه رقابت‌ها، دیدار نماینده خراسان رضوی برابر شهرداری سیرجان لغو شد، گفته می‌شود که در هفته جدید قرار است کمیته انضباطی رأی نهایی خود را درباره کیان نیشابور صادر کند که احتمالاً رأی صادره توأمان با حذف کیان از لیگ برتر فوتبال زنان خواهد بود.

به جز دیدار کیان نیشابور برابر شهرداری سیرجان، 4 مسابقه دیگر هفته سیزدهم امروز برگزار شدند که در مهم‌ترین مسابقه، خاتون بم در خانه پذیرای پالایش‌گاز ایلام بود. سپاهان اصفهان هم در دیگر بازی حساس هفته در خانه باید برابر ایساتیس کران فارس به میدان می‌رفت.

یکه‌تازی بمی‌ها با درخشش «قنبری»

خاتون بم بعد از برد روحیه‌بخش در دربی استان کرمان، امروز به دنبال دهمین برد متوالی خود در لیگ برتر فوتبال زنان بود و شاگردان مرضیه جعفری امیدوار بودند که بتوانند روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کنند. زهرا قنبری که هفته گذشته در دربی استان کرمان توانست برابر شهرداری سیرجان هت‌تریک کند، امروز هم در نقش گلزن توانست بدرخشد و ستاره تیمش بود و به جز قنبری، نگین زندی دیگر گل خاتون را در بازی امروز به‌ثمر رساند تا با برتری 2 گله خاتون بم کار خود را در هفته سیزدهم به پایان ببرد.

سپاهان، برنده پرگل‌ترین بازی هفته

شاگردان مریم ایراندوست که هفته گذشته توانستند با استفاده از لغزش شهرداری سیرجان به رتبه دوم جدول صعود کنند، امروز در خانه باید برابر ایساتیس کران فارس قرار می‌گرفتند و طلایی‌پوشان اصفهانی برای حفظ فاصله 4 امتیازی خود تا صدر جدول راهی جز کسب پیروزی برابر حریف شیرازی نداشتند. سپاهانی‌ها در هر 2 نیمه تیم برتر زمین بودند و اوج درخشش شاگردان ایراندوست در 30 دقیقه پایانی مسابقه بود که آن‌ها توانستند از کم‌تجربگی حریف خود استفاده کنند و در حالی‌که بازی تا دقیقه 60 با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، 3 بار دروازه ایساتیس را در 30 دقیقه پایانی باز کردند تا یازدهمین برد فصل سپاهان به‌ثبت برسد.

ملوان بندرانزلی در دیگر بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان توانست با نتیجه 3 بر صفر برابر بادرود تهران به پیروزی برسد و پیکان البرز هم در خانه موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم زارع باتری سنندج را شکست بدهد.

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان

جمعه سی‌ام دی‌ماه

خاتون بم 2-0 پالایش‌گاز ایلام

سپاهان اصفهان 4-2 ایساتیس کران فارس

کیان نیشابور - شهرداری سیرجان (لغو شد)

بادرود تهران 0-3 ملوان بندرانزلی

پیکان البرز 2-1 زارع باتری سنندج

خاتون بم در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با 37 امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی است. البته در صورت حذف احتمالی کیان نیشابور، شمار امتیازات بمی‌ها به عدد 34 خواهد رسید که با این وجود آن‌ها صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان باقی خواهند ماند. سپاهان اصفهان هم با برتری در بازی امروز برابر ایساتیس کران فارس در جدول رده‌بندی 33 امتیازی شد که حذف احتمالی کیان می‌تواند باعث کسر 3 امتیاز تیم اصفهانی هم شود. شهرداری سیرجان هم که امروز با قرعه استراحت مواجه بود، با 28 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان که جمعه هفتم بهمن‌ماه قرار است برگزار شود، خاتون بم در سنندج میهمان زارع باتری است و سپاهان اصفهان در خانه برابر پیکان البرز قرار خواهد گرفت. همچنین شهرداری سیرجان هم در خانه باید مقابل بادرود تهران به میدان برود.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری