football360 logo

دنی آلوس قراردادش فسخ و راهی زندان شد؛ تاوان اشتباه!

01 بهمن 1401 ساعت 00:2273 نظر
قاضی پرونده تعرض آلوس با رد قرار وثیقه، او را راهی زندان کرد.
به گزارش فوتبال 360، روز جمعه و پس از برگزاری دادگاه اولیه مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، درحالی که دنی آلوس به تعرض در ماه گذشته متهم بود، برگزار شد و قاضی پرونده با رد قرار وثیقه برای پرافتخارترین بازیکن جهان فوتبال، او را راهی زندان کرد.
همچنین باشگاه پوماس مکزیک که به تازگی آلوس را به خدمت گرفته بود، به تبع این ماجرا قراردادش را فسخ کرد و عنوان بازیکن پوماس را رسماً از او گرفت. آلوس 39 ساله در ماه دسامبر به تعرض به یک زن و لمس لباسش به هنگام نوشیدن بیش از حد، در یک کلوپ شبانه در شهر بارسلون و پس از شکایت از او متهم شده بود و درحالی که قویاً اتهامات را رد می‌کرد، تحقیقات تکمیلی بلافاصله آغاز شد و حالا برای سپری کردن دوران محکومیتش راهی زندان شده است.
پایان تلخ دوران حرفه‌ای
روز جمعه در یک ویدیوی رسمی از جانب باشگاه پوماس، لئوپولدو سیلوا، مدیریت این باشگاه اعلام کرد قرارداد آلوس با این تیم فسخ شده و هرچند هویت شاکی هنوز مشخص نیست، این اتفاق را باید به منزله پایان دوران فوتبال حرفه‌ای مدافع برزیلی به حساب آوریم. آلوس هفته گذشته از مکزیک به اسپانیا بازگشته بود تا خود را به پلیس محلی معرفی کند و درنهایت روز جمعه، 20 ژانویه پس از تفهیم و اثبات اولیه اتهاماتش، بدون پذیرفتن قرار وثیقه راهی زندان شد. آلوس اگرچه فرصت لازم برای درخواست تجدید نظر را خواهد داشت اما تا برگزاری دادگاه تجدید نظر و محاکمه مجدد که فعلاً تاریخش مشخص نیست، باید در زندان روزها را شب کند.
احتمال تبرئه هست!
پیش از این هم بنژامن مندی در پرونده‌ای کم و بیش مشابه، به مدت یک سال و نیم در زندان بود اما در نهایت بی‌گناه شناخته و تبرئه شد. پلیس محلی بارسلون، توضیحات تکمیلی در این رابطه ارائه نکرده است اما به گزارش روزنامه کاتالان «لاوانگواردیا»، قربانی این پرونده، یک زن 23 ساله است که در کلوپ شبانه شهر بارسلونا به نام «سوتون» در خیابان «کرر د توست» توسط دنی آلوس مورد تعرض واقع شده و پس از اطلاع رسانی این مورد به مدیران کلوپ، آنها نیز با پلیس تماس گرفته و مراتب جرم را به اطلاع مجامع قانونی رسانده‌اند.
به گزارش این روزنامه، اگرچه تعریف «تعرض» در قوانین شهروندی اسپانیا می‌تواند هر چیزی تعریف شود و جنبه‌های مختلفی از جمله لمس بازوی افراد بدون کسب اجازه را هم در بر می‌گیرد، پلیس طبق روال، قربانی را به بیمارستان روانی برای روان‌درمانی و پیشگیری از تبعات احتمالی در پرونده‌های سواستفاده جنسی فرستاده و پس از تکمیل روند درمان، او نیز پس از گزارش مسئولان کلوپ، شخصاً در روز دوم ژانویه شکایت مجددی علیه دنی آلوس مطرح کرده بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری