football360 logo

ترین‌های هفته شانزدهم؛ شعبده‌بازی از راه دور

01 بهمن 1401 ساعت 20:1243 نظر
هنرنمایی‌های این هفته همه از جایی نزدیک به میانه میدان رقم خورد. یک گل زیبا و یک پاس گل زیباتر از همان حوالی.

به گزارش فوتبال 360، نیم‌فصل دوم لیگ برتر خیلی زود آغاز شد. پرسپولیس و سپاهان در شمایل یک مدعی لیگ را شروع کردند و استقلال با یک باخت تلخ کمی از مدعیان فاصله گرفت. نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان در نیم‌فصل جدید هم نمی‌برند و گویا تمایل چندانی به بقا ندارند. شروع نیم‌فصل دوم با یک گل و یک پاس گل بسیار زیبا و بازی‌های قابل قبولی همراه بود تا با خبر حضور تماشاگران به زودی گرما به رقابت‌های لیگ برگردد. 

تیم هفته: سپاهان اصفهان

برنده بازی بزرگ هفته. تیمی که دیگر بردن را یاد گرفته است و باور کرده که این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است. سپاهان در حالی در دقیقه پایانی و با یک پنالتی برنده بازی با استقلال شد که در طول 90 دقیقه هم نمایش قابل قبولی داشت. 2 ضربه به تیر و 13 شوت به سمت دروازه حریف این برتری را تایید می‌کند. 2 برد پشت سر هم در لیگ هواداران سپاهان را امیدوار می‌کند که این تیم دست از نتایج سینوسی برداشته و با اقتدار خود را به صدر جدول برساند و کورس سخت با پرسپولیس را هر چه سریع‌تر آغاز کند.

مربی هفته: مازیار زارع (ملوان بندرانزلی)

مازیار زارع گویا برای نیم‌فصل دوم برنامه‌های ویژه‌ای برای ملوان دارد. آشتی کردن با برد و گل‌نخوردن هدفی است که قوهای سپید در چند بازی اخیر به آن رسیده‌اند. ملوان با چند تغییر در ترکیب اصلی به مصاف پیکان رفت و در پایان بازی مشخص شد که این تغییرات هوشمندانه زارع توانسته موثر باشد و 3 امتیاز حساس را به آنها هدیه بدهد. ملوان 4 شوت در چارچوب داشت و شاید اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست بعد از هفته‌ها زدن 2 گل را تجربه کند.

بازیکن هفته: عارف رستمی (مس کرمان)

دربی انتهای جدولی‌ها میان مس کرمان و نفت مسجدسلیمان با برد کرمانی‌ها همراه شد. بردی که فرزاد حسین‌خانی بیش از هر چیز مدیون عارف رستمی است که با 2 گل فاصله امتیازی این تیم با قعر جدول را بیشتر کرد. این بازیکن با 2 شوت که هر دوی آن‌ها در چارچوب بود 2 گل زد تا بازدهی 100 درصدی در این بازی داشته باشد! عارف رستمی بهترین شوت‌زن تیمش است اما نتوانسته بود از هفته چهارم گلی به نام خودش ثبت کند که در این بازی جبران کرد.

گل هفته: امید نورافکن (سپاهان)

وقتی گل زیبایی به‌ثمر می‌رسد هم یک بازیکن باید ضربه زیبایی بزند و هم یک دروازه‌بان گاهی اوقات با اشتباهش باعث به‌ثمر رسیدن یک گل زیبا بشود. گل امید نورافکن به استقلال هر 2 فاکتور را داشت تا یکی از زیباترین گل‌های فصل رقم بخورد. بازیکن سپاهان از فاصله 40 متری شوت زیبای و قدرتمندی زد که با اشتباه علیرضا رضایی وارد دروازه استقلال شد. 

پاس گل هفته: فرشید باقری (مس رفسنجان)

نیم‌فصل دوم با گل و پاس گل بسیار زیبا آغاز شد. یکی از زیباترین پاس گل‌های فصل هم در این هفته توسط فرشید باقری رقم خورد. جالب است که پاس گل هفته هم تقریبا از همان‌جایی ارسال شد که گل هفته زده شد! فرشید باقری نزدیک به دایره میان میدان با یک چیپ بسیار زیبا توپ را در موقعیت تک‌به‌تک به امید لطیفی مهاجم مس رفسنجان رساند. پاس باقری در شرایطی به لطیفی رسید که بیش از 5 بازیکن حریف در میان‌شان حضور داشتند اما ارسال دقیق و بی‌نقص باقری تمام آنها را از جریان بازی خارج کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری