football360 logo

شاه‌مهره بردهای اقتصادی «یحیی»؛ آقای شماره هفت

01 بهمن 1401 ساعت 11:2735 نظر
«سروش رفیعی» لحظاتی بعد از حضورش در ترکیب پرسپولیس توانست در نقش گل‌ساز مقابل ذوب‌آهن بدرخشد.

به گزارش فوتبال 360، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در شرایطی که کار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان گره خورده بود و سرخ‌پوشان پایتخت در آستانه از دست دادن 2 امتیاز حساس خانگی بودند، تصمیم گرفت تا سروش رفیعی را به میدان بفرستد و هافبک خلاق تیمش را به جای وحدت هنانوف وارد زمین مسابقه کرد تا رفیعی در نقش هافبک بازی‌ساز در روزی‌که بازیکنان خلاقی مثل سعید صادقی و مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس بتواند، بتواند گره‌گشای تیمش باشد.

رفیعی بلافاصله بعد از حضورش در زمین مسابقه پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ارسال دقیق او برای امید عالیشاه باعث شد تا گل برتری به‌ثبت برسد، گلی که باعث شد تا اختلاف پرسپولیس با تیم دوم جدول به عدد 5 برسد و همچنین سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند از رقیب سنتی خود استقلال، 8 امتیاز فاصله بگیرند. هافبک شماره 7 پرسپولیس با درخشش برابر ذوب‌آهن، دومین پاس گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثبت رساند.

تکرار یک سناریو؛ «رفیعی» در نقش ناجی

سروش رفیعی در هفته یازدهم و در شرایطی که کار پرسپولیس در دیدار با مس کرمان گره خورده بود، توانست به کمک تیمش بیاید و در نقش یک بازی‌ساز به خوبی وظیفه خود را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت انجام داد و موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را برابر مس کرمان برای شیخ دیاباته بسازد تا نقش کلیدی خود را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت نشان بدهد.

سرمربی پرسپولیس روز گذشته در تصمیمی عجیب و در شرایطی که سعید صادقی و مهدی ترابی در اختیار نداشت تصمیم گرفت تا از زوج هنانوف-اسماعیلی‌فر در سمت راست تیمش استفاده کند و رفیعی را نیمکت‌نشین کرد اما هافبک شماره 7 پرسپولیس با حضور به عنوان یار جانشین در میدان مسابقه توانست جبران مافات کند و گل پیروزی‌بخش تیمش را ساخت.

سومین پاسور برتر پرسپولیس؛ محرومیت علیه بازگشت «سروش»

رفیعی با پاس گلی که روز گذشته برابر ذوب‌آهن به‌ثبت رساند، توانست شمار پاس گل‌های خود در لیگ بیست‌ودوم را به عدد 2 برساند تا بعد از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان سومین پاسور برتر پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم شناخته شود. سروش رفیعی آخرین‌بار در هفته یازدهم برابر مس کرمان در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر قرار گرفت و سپس برابر استقلال و پیکان به عنوان یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه شد و در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران غایب بزرگ سرخ‌پوشان پایتخت بود.

سروش رفیعی که امیدوار بود با درخشش برابر ذوب‌آهن به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد، با دریافت کارت زرد برابر این تیم اصفهانی، 4 اخطاره شد و شانس حضور در اهواز و رویارویی با تیم فولاد که تیم سابق او به‌شمار می‌رود را از دست داد و حالا هافبک خلاق سرخ‌پوشان پایتخت باید خود را آماده دیدار هفته هجدهم برابر آلومینیوم اراک کند؛ رویارویی با شاگردان مهدی رحمتی که سابقه همبازی بودن با او را در تیم شهرخودرو مشهد دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری