football360 logo

سیاست موازی «ساکت»؛ دری که به روی پیر و جوان باز است

02 بهمن 1401 ساعت 16:302 نظر
هوادار تهران یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه است.

به گزارش فوتبال 360، هوادار یکی از تیم‌های تازه‌تاسیس و نوبنیاد فوتبال ایران است که دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه کند، تیمی که فصل گذشته با هدایت رضا عنایتی نتوانست نتایج قابل‌قبولی را کسب کند و با کسب 34 امتیاز از 30 بازی، لیگ بیست‌ویکم را در جایگاه یازدهم به پایان برد و حالا در لیگ بیست‌ودوم، بنفش‌پوشان تهرانی در سودای کسب رتبه‌ای بهتر با هدایت ساکت الهامی هستند. هوادار با هدایت الهامی روندی مشابه عنایتی داشته، به طوری‌که در 16 بازی، 18 امتیاز برای نماینده استان تهران به‌دست آمده و آن‌ها فعلاً در رتبه دوازدهم جدول هستند.

ساکت الهامی که تیمش در نیم‌فصل نخست توانست 17 امتیاز در 15 بازی بگیرد، برنامه‌های ویژه‌ای در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه دارد و امیدوار است با پیاده‌سازی دقیق برنامه‌های مدنظر خود بتواند هم ترکیب هوادار را تقویت کند و هم اینکه تغییراتی اساسی در روند نتیجه‌گیری تیمش ایجاد کند تا بلکه بنفش‌پوشان تهرانی بتوانند در ادامه فصل به رتبه‌ای تک‌رقمی دست پیدا کنند.

جوان‌گرایی به سبک «ساکت»

سرمربی هوادار یکی از سیاست‌های خود در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه را جذب بازیکنان جوان قرار داده است، به طوری‌که ساکت الهامی در روزهای اخیر از مدیران باشگاه خواسته تا زمینه‌سازی لازم برای جذب 2 بازیکن جوان را انجام بدهند. عارف محمدعلیپور مدافع سابق شهرخودرو که سابقه بازی در تیم سایپا تهران را هم دارد و بازیکن آکادمی پرسپولیس است، یکی از بازیکنانی است که طی روزهای اخیر به هوادار پیوسته و در نیم‌فصل دوم برای این تیم تهرانی به میدان خواهد رفت.

حسین نخودکار وینگر جوان تیم گل‌گهر سیرجان هم دیگر بازیکنی است که با خواسته ساکت الهامی، شرایط جذب او فراهم شده و این بازیکن جوان با جدایی از جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی به تیم هوادار پیوسته و امیدوار است در نیم‌فصل دوم شانس بازی بیشتری را در جمع بنفش‌پوشان تهرانی به‌دست بیاورد و بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد.

به دنبال یاران سابق؛ از «شجاعی» تا «دژاگه»!

الهامی موازی با جذب بازیکنان جوانی مثل محمدعلیپور و نخودکار، به دنبال تزریق تجربه هم به تیمش است و در اولین گام، ساکت الهامی توانست با کاپیتان سابق تیم ملی به توافق برسد تا بعد از همکاری در تراکتور و نساجی، حالا در تیم هوادار هم فرصت همکاری با مسعود شجاعی را به‌دست آورد. شجاعی در روزهای اخیر در تمرینات هوادار حضور فعالی داشته و به نظر می‌رسد که از هفته هفدهم بتواند در ترکیب اصلی تیم جدیدش به میدان برود.

سرمربی بنفش‌پوشان تهرانی تنها به جذب مسعود شجاعی افاقه نکرده و قصد دارد به مانند دوره حضورش در تراکتور، سابقه همکاری دوباره با اشکان دژاگه را هم به‌دست آورد. دژاگه در هفته اخیر در ترکیب فولاد به میدان رفت اما گفته می‌شود او چندان از شرایط خود در تیم اهوازی راضی نیست و با توجه به حضور شجاعی و الهامی در تیم هوادار، تمایل دارد تا به جمع دوستان خود در تیم تهرانی بپیوندد و بعید نیست که این هافبک باتجربه هم در چالشی جدید بخواهد حضور در تیم هوادار را تجربه کند. بدون تردید حضور بازیکنان باتجربه‌ای مثل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می‌تواند در ادامه فصل به کمک تیم هوادار بیاید.

صف باتجربه‌ها تکمیل شد

مدیران باشگاه هوادار در کنار بازیکنانی مثل عارف محمد علیپور، حسین نخودکار و مسعود شجاعی و تلاش برای جذب اشکان دژاگه، با 2 بازیکن دیگر هم به توافق رسیده‌اند تا یکی از فعال‌ترین تیم‌های بازار زمستانه باشند. امید سینگ وینگر دورگه و ایرانی-هندی که سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و تیم‌هایی مثل پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را دارد، یکی از دیگر خریدهای هوادار در بازار زمستانه است و همچنین مرتضی منصوری، مدافع راست سابق مس رفسنجان هم دیگر بازیکنی است که به جمع شاگردان ساکت الهامی ملحق شده و احتمالاً از این 2 خرید زمستانی هم در هفته هفدهم رونمایی خواهد شد تا با ترکیبی متحول شده در ادامه فصل تیم هوادار در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری