football360 logo

تیم منتخب هفته شانزدهم؛ بازگشت با گل!

02 بهمن 1401 ساعت 11:2042 نظر
سپاهان و مس رفسنجان بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارند. بهترین بازیکن هفته هم بازیکنی 21 ساله بود.

به گزارش فوتبال360، بهترین بازیکن هفته، یک دهه هشتادی بود که چهارمین بازی‌اش در تاریخ لیگ برتر را تجربه می‌کرد. محمدرضا خالدآبادی با مهار 7 شوت، بالاترین نمره را کسب کرد. بعد از او هم، عارف رستمی تنها بازیکن 2 گله هفته، بهترین نمایش را داشت. در این هفته پای امید عالیشاه، بازیکنی که در این فصل فقط یک شوت در چارچوب زده بود به گلزنی باز شد. رامین رضاییان باز هم در دقایق تلف شده گل زد و درخشش امید نورافکن مقابل استقلال هم تکرار شد. حامد شیری، مدافع میانی نساجی به فاصله یک گل تا آقای‌گل‌های فصل رسید. فرشید باقری با پاس‌هایی تماشایی، دیگر بازیکنی بود که به تیم منتخب رسید. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

محمدرضا خالدآبادی/ دروازه‌بان/ هوادار/ نمره 8.67

دروازه‌بان 21 ساله هوادار در دیداری که حریف 8 برابر تیمش شوت در چارچوب زده بود، با درخششی که داشت توانست یک امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. خالدآبادی هر چند که روی گل آلومینیوم مقصر بود ولی در مجموع با 7 مهار شوت و 3 عملکرد دفاعی، بهترین دروازه‌بان و بازیکن هفته بود.

رامین رضاییان/ دفاع/ سپاهان/ نمره 7.41

متخصص گل زدن در دقایق تلف شده، دیدار 6 امتیازی مقابل استقلال را هم با گل تمام کرد. رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کرد تا در این فصل 4 گله شود. رضاییان در این مسابقه 5 عملکرد دفاعی هم داشت. بازیکنی که با 68 لمس توپ، فعال‌ترین بازیکن زمین هم بود.

حامد شیری/ دفاع/ نساجی/ نمره 7.45

به طور طعنه‌آمیری، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آقای‌گل‌های فصل، یک مدافع میانی است. حامد شیری در 16 هفته‌ای که از لیگ گذشته، 5 گل برای نساجی زده است. آن هم در حالی که فقط 6 شوت در چارچوب در این فصل زده است. او در این هفته برای چهارمین مرتبه در این فصل دروازه حریف را از روی نقطه پنالتی باز کرد. 

شاهین توکلی/ دفاع/ مس رفسنجان/ نمره 7.50

توکلی یک از ارکان بهترین خط دفاع لیگ است. تیمی که این هفته برای پنجمین بار در این فصل دروازه‌اش باز شد. شاهین توکلی با 11 عملکرد دفاعی، نقش پررنگی در دفع حملات روی دروازه تیمش داشت. بازیکنی که یک مرتبه با شوت در چارچوب و یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی، دروازه حریف را تهدید کرد.

امید نورافکن/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.96

مطابق معمول، امید نورافکن در بازی با استقلال درخشید. او این بار 5 مرتبه دروازه علیرضا رضایی را تهدید کرد. امید نورافکن در همان دقیقه ششم می‌توانست به استقلال گل بزند که تیر دروازه، مانع گلزنی او شد. نورافکن 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی شرایط را برای گلزنی سایر بازیکنان سپاهان فراهم کرده بود. در نهایت امید نورافکن با شوتی تماشایی و با اشتباه رضایی، باز هم به استقلال گل زد.

فرشید باقری/ هافبک/ مس رفسنجان/ نمره 7.71

هافبک سابق استقلال این هفته حسابی درخشید. فرشید باقری در بازی با نساجی، ابتدا پاسی فرستاد که 9 بازیکن این تیم را از جریان بازی خارج کرد، اما کمک داور گل مس را آفساید اعلام کرد. باقری دقایقی بعد دوباره پاسی فرستاد که 7 بازیکن نساجی را از جریان بازی خارج کرد و مس اولین گل بازی را زد. باقری در این بازی 3 پاس‌کلیدی داد.

رضا شکاری/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 7.82

شکاری در بازی با تراکتور هم گل زد و هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. او در بازی رفت مقابل تراکتور هم گل زده بود و هم پاس‌گل داده بود. قلعه‌نویی و گل‌گهر به لطف درخشش شکاری، تبریز را بدون امتیاز ترک نکردند. شکاری هم در این فصل با 4 گل و 2 پاس‌گل، به روزهای خوبش ادامه می‌دهد.

عارف رستمی/ هافبک/ مس کرمان/ نمره 8.44

دومین بازیکن برتر هفته، عارف رستمی بود که این هفته برای سومین و چهارمین مرتبه در این فصل گل زد. رستمی تنها بازیکنی بود که در این هفته 2 گل زد. رستمی در این فصل 2 پاس‌گل هم داده است.

مهدی مومنی/ مهاجم/ ملوان/ نمره 7.47

نتایج فوق‌العاده ملوان پس از تعطیلات جام‌جهانی با پاس مومنی و گل سهیل فداکار ادامه پیدا کرد. تیمی که در 7 بازی اخیر، 3 برد و 4 تساوی کسب کرده است. آخرین شکست ملوان به دیدار مقابل پرسپولیس برمی‌گردد. مومنی هم از فرصت استفاده کرد و پس از گلی که هفته گذشته زد، این بار با یک پاس‌گل در برد تیمش سهم داشت. مومنی در این مسابقه یک پاس‌کلیدی دیگر هم داد. 

ارسلان مطهری/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.80

درخشش مطهری مقابل سپاهان باعث شد که تیم بازنده هم در تیم منتخب هفته نماینده داشته باشد. مطهری در ادامه روزهای درخشانش، این بار دروازه سپاهان را باز کرد. ارسلان در این مسابقه 2 پاس‌کلیدی هم داده بود.

امید عالیشاه/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.80

مهاجمی که تا این مقطع از فصل همه تلاشش برای گل‌سازی بود هم در این هفته گل زد. امید عالیشاه در این فصل فقط یک شوت در چارچوب زده بود. او در بازی این هفته مقابل ذوب‌آهن اما 2 شوت زد که دومین شوت در چارچوب فصلش، با ضربه سر تبدیل به گل شد. عالیشاه یک پاس‌کلیدی هم داده بود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری