football360 logo

کاپیتان رونالدو، عاجز از گلزنی در اولین دیدار؛ به امید دیدار، 4 هفته دیگر!

03 بهمن 1401 ساعت 10:0312 نظر
رونالدو سرانجام برای اولین بار با پیراهن النصر به میدان رفت.
به گزارش فوتبال 360، پس از معارفه کریستیانو رونالدو در مراسمی تشریفاتی در استادیوم مرسول پارک به هواداران النصر عربستان، پیش‌بینی می‌شد مراسم رونمایی رسمی از کریستیانو با پیراهن النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان به تاخیر بی‌افتد. او سرانجام یکشنبه شب در دیدار مقابل الاتفاق در ترکیب صدرنشین لیگ عربستان قرار گرفت و درحالی که 2 موقعیت گل ایجاد کرد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته بود، نتوانست دروازه حریف رده دهمی را باز کند.
البته که رونالدو در این دیدار، هماهنگی چندانی با بازیکنان هم‌تیمی نداشت اما عربستان سعودی از تماشای گلزنی او محروم نمانده و در دیدار مقابل تیم منتخب ریاض مقابل پاری‌سن‌ژرمن و یاران لئو مسی، 2 گل به ثمر رساند. کریس در 37 سالگی، فوتبالش را با اعراب سعودی شریک شده و آنها برای گلزنی‌اش در پیراهن النصر، لحظه شماری می‌کنند. رونالدو که به سبب محرومیت در پیراهن منچستریونایتد، رونمایی‌اش در ترکیب النصر به مدت 3 هفته به تاخیر افتاد و مجبور بود 2 جلسه محرومیتش را بگذراند، حالا هواداران عربستانی را به وصال رسانده اما ظاهراً آنها باید برای تماشای گلزنی کریستیانو در ترکیب تیمشان، آن هم در استادیوم مرسول پارک ریاض، حداقل تا 28 بهمن ماه صبر کنند.
النصر در ادامه کار، ابتدا در سوپرجام فوتبال عربستان به میدان خواهد رفت و سپس با انجام 2 بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای، روز جمعه 28 بهمن ماه در خانه مقابل التعاون صف‌آرایی خواهد کرد. هواداران النصر برای طنین‌انداز شدن فریاد «سی» در مرسول پارک، دست کم باید تا 4 هفته دیگر صبر کنند. رونالدو در دیدار برابر الاتفاق، بدشانس هم بود و یک شوت در چارچوبش راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری